2017年9月21日星期四

畫畫 - 寫生 - 摘錄自『江啟明藝術空間』




以前每次有同學話我畫得似,miss ho就會話,『我哋唔係要似,我哋有相機喇』,我都唔想似,都想有自己風格,但我冇理由為咗唔似而亂畫嘛,畀我用『似』嚟作為階段目標都得啩?總比之前畫乜都唔似好少少,係咪?
我覺得係要『似』到熟咗,先發展到自己嘅sytle,起碼我自己暫時只做到咁樣啦。

我都覺得跟圖片畫只能夠練習到上色技巧,唔正式叫畫畫。
要經過自己觀察、判斷,決定colour and value,咁先算畫畫。

遲d冇咁熱應該去吓寫生,其實少少想跟阿sir嘅私人寫生班,但驚技術唔夠畫唔到。又擔心學學吓唔想學會尷尬,唔知係咪就係江老師所講嘅人際關係呢?

不過我懷疑我哋係咪真係流住中華民族祖先嘅血,『宋後無中國』,當時北方外族已經將中國人殺的殺趕的趕,元同清之間嘅明能夠收復到幾多中華文化?唔好忘記開國君主都係個流寇,有幾多文化底蘊?有幾多中國人係純粹中華血統?北方匈奴蹂躪中原咁耐,血統都已經同化咗啦,我哋比較大機會係流住北方匈奴嘅血囉。



沒有留言:

發佈留言