2017年9月29日星期五

畫畫 - inktober - 試畫hamburger(marker)

水彩班完咗,畫咗幾個月水彩想停吓,本來諗好唔好玩吓acrylic,反正買咗咁多唔用會乾,但忽然網上睇到有人話準備 inktober,係喎,我舊年係咁意畫咗兩日,不如今年當練習又玩吓啦,又可以用吓d copic marker。


於是就由水彩嘅彩色世界變成黑白世界。
但後來先知道,ink唔係指黑白,有colour ink嘛,所以我用五顏六色staedtler fineliner都得啦。
不過暫時我都係用緊黑同灰,4枝copic toner grey,4枝 staedtler fineliner,白色gel pen,白色鉛筆黑色擦膠,連畫簿都係黑色,我覺得呢set畫具好有氣質啊!呵呵呵~



試畫咗一張,生硬 says all.....
個包去咗唔同altitude,
不過我幾鐘意d薯條,我終於處理到『裡面』。


inktober原意係成個月每日畫一張,養成每日畫畫嘅習慣,但我畫畫咁慢,有時又冇時間畫,想日日都參與到唯有偷步,已經畫咗幾幅,十月頭有幾日假,可以再畫定多幾幅。


每年inktober都有prompt,呢個係今年official prompt。我心諗:好空泛啫....
後來睇 youtube先知,可以自己設定主題,然後同個prompt配合,咁就make sense嘞。
譬如我決定用 disney princess做主題,咁long就可以畫rapunzel,因為佢有一頭長髮,poison可以畫snow white食毒蘋果,咁fat呢?有冇肥公主?哈哈哈...不過我冇設定主題,一來我知道時已經畫好幾幅,二來有主題我未必全部畫到,rapunsel都好難畫呀。或者下次先咁玩,今年亂畫住先。


唔知係唔係因為我得4枝marker咁少,好快用到乾,refill好多次都係畫一陣就乾,畫咗6張A4 size,image唔大,只係集中喺中間,但已經用咗半枝refill ink。


畫多幾幅greyscale,可以轉畫彩色,我有36色staedtler fineliner。
有冇其他可以用?用墨?好似miss ho以前教咁用竹筆畫,100% ink最切合要求。


~*~*~*~*~*~*~*~*
6 November, 2017


我畫晒成個月31日啊!!真係好開心!


畫到後來,都覺得自己順手咗,靈感都多咗,好似比較容易諗到畫乜。
最後幾日雖然去咗旅行,但一早畫好,都準時post上instagram,只係blog就等番嚟先用電腦寫。


回想舊年畫兩日就放棄,今年好成功,自覺畫功同概念都好咗。
好多事情都係迫住嚟就做到,只要唔放棄就得。
(畫幾幅畫啫...,你當你achieve咗乜呢究竟...?)













沒有留言:

發佈留言