2018年4月9日星期一

參觀 - 香港台灣水彩精品交流展

呢個係香港同台灣畫家嘅聯展,唔係隨便可以參展,好似要經過甄選,所以展出嘅都有一定水準。



畫展喺視覺藝術中心展出,呢個建築物唔知係唔係所謂嘅殖民地色彩,成個畫展都好有氣氛咁,好過文化中心。






















幾懶都要出去睇吓人哋嘅畫,除咗學人哋有乜嘢技巧,仲要學吓點樣接受不完美,因為好多時都會為咗修正一個問題而搞出更大嘅問題,最後spoil咗成幅畫。
其實我都唔係好識睇畫,亦唔夠耐性好仔細咁睇,主要都係睇我唔識處理嘅地方人哋會點做,點表達。




第一幅就見到我一直都畫唔好嘅樹,融合得咁好但又唔會混成一種色。



彷彿係簡單嘅幾筆,表現咗山脈,
用色好靚,應該係黃同紫。










object唔一定要好整齊咁完成,好似呢幅咁,不過我估我會畫出好規律嘅狗牙邊。

單色嘅位置唔想咁悶,但又唔想加第二種色破壞調子,可以加個水花。





繡球花顏色可以好多變化,要表達花嘅形態但又唔應該/需要每一朵都畫到咁細緻。
葉都重重疊疊,要用各種深淺明暗。
 


朦朧但又表現到層次,係唔係先要對個object,同顏色有準確認識?

 
 


向橫伸展嘅線條表達動感,
但一定要好似呢位畫家咁了解人體結構至得,人物嘅肢體比例同動作都好自然。










用短同實嘅線條表現船旁或岸邊迴盪嘅水波。








次要嘅線條唔需要太雕琢,好似地上嘅草,唔需要一棵棵畫。




藍色呢塊水痕會drive me crazy,我一定會嘗試洗走佢,或者再暈染多次,
又或者再鋪多層色,
縱使明知道咁只會搞到幅畫唔見得人,
總之唔會由得佢喺度,仲要喺個咁接近主體嘅位置。
但原來,睇人哋嘅畫,又唔覺得水痕係好大敗筆,
但當然,我仍然覺得冇水痕會好好多。





好似呢兩筆咁硬嘅,出自我手,我會覺得係敗筆,
但好多時望個天,雲真係會咁樣,
只係畫畫嘅時候會畀咗『雲』一個stereotype,覺得佢一定係軟同圓。

有時想旁邊畫昏暗光線下嘅物件,好似呢兩張咁,
我諗係背景同旁邊嘅物件明暗差距細,主體同背景差距大。














展嘅線唔一定要由頭到尾都一樣顏色明暗,
有時會畀光線影響。














如果我畫,一定會用深色托塊面出嚟,
因為我學素描嘅時候係咁教,但原來淺色一樣得。







呢兩幅處理建築物嘅方法可以參考,原來唔一定要畫到好直好清晰,
不過兩幅都係黃昏暮色,映映綽綽,同天清氣朗有分別。
氣氛好似,但唔係同一幅,作者都應該唔係同一人。


好迷離嘅畫法,想像唔到點畫,會唔會係紙嘅質地加特別嘅wash?




       

















呢片雲彩好靚,一定要影低參考,呢叢花都係,顏色好靚。





唔同嘅背景畫法





 呢幅嘅用色同明暗係唔係平咗呢?呢幅花瓣係咪硬咗同實咗?  

 
呢兩幅係水彩定gouache?如果係水彩,留白真係好犀利。 


主辦單位實在太唔小心,我一直睇唔明呢兩筆係乜嘢用意(雖然成幅畫我都睇唔明,不過呢兩劃筆觸好唔一樣),原來只係面頭塊玻璃/膠片有刮痕,映咗落幅畫度。

.






1 則留言:

  1. 路過

    你咁樣仔細睇畫展 再做筆記 好好 會學到嘢
    我都會咁做 :D

    回覆刪除