2018年4月3日星期二

水彩花卉風景 2018-2 - 霧


老師派定第二堂嘅圖片,等我哋可以起定稿,堂上多d時間畫。
不過好多時,我哋起嘅稿未必啱,好似兩朵玫瑰,我哋個個都畫到好精細,冇諗到咁多鉛筆痕會破壞畫面,睇完老師示範,全體番埋位係咁擦。
今次呢張圖片好似唔使點起稿,只要幾條線就夠。

復活節假期得閒,我自己試畫咗。
暈染得唔夠,條邊實咗小小,我洗番淡,洗開咗d色,好似幾好。
後面嗰排樹畫大咗,太整齊,
中間4舊都係排得太硬,不過顏色幾好,係咪?
呢個星期假期冇堂上,要等再下星期先知道老師會點畫,好心急。









今次冇跟足老師嘅用色,覺得呢幅係畫光線同霧,可以容許更多顏色變化,所以大膽試吓其他配色,尤其是黃色嗰片山坡,主要係yellow orchre,但最光位用咗raw sienna,因為佢比較透明,會容易有光嘅效果,果然係work嘅,我好開心。
個天我第一幅畫得好素淡,老師話左邊有少少陽光,所以用黃色,而黃色唔可以碰上藍,中間要用紅色緩衝,我覺得我暈染得好好,可惜後來老師point out我好多地方都化得唔夠,有硬邊,我嘗試洗吓,但太魯莽,枝筆有小小紅色,冇洗乾淨,結果個天右下紅紅哋,唯有試吓再洗啦。
其他霧都係要洗,畫嘅時候覺得已經暈開咗,點知乾咗都仲係深咗色,條邊實晒。
中間幾棵樹畫低咗細咗,搞到中間多咗空位,老師叫我畫多一層中型嘅樹。
d樹好似畫得差過上次,除咗最前兩棵,
呢兩棵老師教畫高d,跨過上面山坡條線,
我畫第一次都覺得堆樹咁樣唔靚,但諗唔起老師以前都教過咁做。
畫高d成幅畫都生動晒。
老師話顏色唔重要,最重要係manage色塊 / 物體之間嘅明暗關係,幾片山坡我都係跟住呢個原則去畫,我唔知道啱唔啱,不過老師睇過冇話唔啱即係啱,係唔係?
呢幅畫我用咗好多raw sienna 同 burnt sienna,覺得呢兩隻色好靚,好好用。





洗咗一輪,勉勉強強咁啦,唔得都唔再洗喇,再洗會太污糟,而且堆主題樹同山坡嘅接合位已經洗過頭,唔敢再搞佢。喺空白位加咗幾棵樹,感覺唔錯。
Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"




兩幅拼埋睇睇,睇完老師示範真係矛塞頓開架。




另一個 course再畫差不多嘅構圖,但結果都好似差幾多













沒有留言:

發佈留言