2018年4月30日星期一

水彩花卉風景 2018-4 - 風景寫生

呢個course本來冇寫生,但因為學校有function冇課室用,課程順延。可能老師schedule咗course後去trip啦,佢提議用一堂寫生代替最後一堂。

好開心,一直都想去寫生,跟老師去仲可以睇示範,真係太好喇。雖然只係去九龍公園,但寫生同畫圖片係好唔同。

上次跟miss ho都係去九龍公園嘅中國花園,上次清靜好多,唔知係唔係取景地點唔同,今次好多人練武練劍,我哋喺度畫畫,身後面廿幾人舞劍踢腿,好嘈。不過,好得意,當投入咗睇示範同畫畫,就完全感覺唔到佢哋嘅活動。到稍晏,又有更大群嘅外傭嚟野餐。

我以為老師示範完大家就分頭搵地方畫,點知所有人都留喺原地,咁我都唔好意思走咗去,唯有喺度盡量搵嘢畫。但我見大家都畫番老師示範嗰個景,似乎只有我畫其他,又畫唔到喎,搞到老師後來要為我再示範一次,真係唔好意思。我唔係有心要特別d,只係因為跟miss ho嗰次係睇完示範各自搵景畫,我以為今次都係咁。唉,咁大個人都仲係咁。

睇實景同圖片好唔同,圖片已經分晒遠近色調明暗,人眼睇實景會自動調整,遠近嘅樹都知道係綠色,...咁係唔係思覺失調會畫到好畫呢.....

我幅畫,畫到平晒,成幅都差不多顏色,好悶。

總結老師所講,寫生最重要係決定到焦點,焦點要最突出,搵一兩樣次要做陪襯,其他低調處理。

突出唔係指顏色,而係value,主體嗰棵樹比初時加深咗好多,加加吓樹葉嘅顏色同形態都走晒樣....

略略強調咗幾棵陪襯嘅樹同小樹叢,遠中近都算有...喇啩?...

不過左上嗰幾枝樹幹好怪,同中景嗰棵樹織咗個網咁,棵樹係唔係應該深色d等佢同後面嘅樹枝分開?但咁前面棵樹係唔係又要再加深d?

畫出嚟成個景同我想像中要表達嘅好唔同,而且感覺好近,冇深度,冇空間感,我諗係因為遠景顏色太濃,應該淡番d好d。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"


































本來諗住再修補一吓,但睇到幅畫就冇mood,算喇,連instagram都唔想post,真係唔見得人,唉,失敗。

寫生同臨摹真係兩回事,仲以為自己已經畫得唔錯添,一去寫生就見底.......

反而平時畫得唔算好好嘅同學今次畫得幾好喎,可能平時畀張圖片規限咗啊。



沒有留言:

發佈留言