2018年5月1日星期二

畫畫 - 蕉 (wetcanvas going bananas challenge)(水彩)

喺wetcanvas睇到呢張相,係人哋自家嘅蕉樹,佢影得好靚,post出嚟叫大家一齊畫。

我今日用咗差不多成日嚟畫,畫完想post上去,但諗諗吓,得幾個人post,睇佢哋好似係好熟咁,我又好少喺forum發言,咁post上去好似唔係幾好,....仍在考慮中。
但我咁畫咗人哋張相post去instagram又會唔會有問題....?如果post埋去forum感覺反而好d...

焦點係朵花(唔知係唔係花),所以我冇認真畫葉,反而覺得葉嘅莖比較重要,我都有小心畫,不過串蕉嘅莖角度唔係好流暢,都係因為事前冇計劃好啦,畫完離遠睇先發現拗住咗....,已經修咗少少,但都只係救到少少。
本來諗住蕉都要細畫,但畫嗰陣唔知點落筆,結果都係求其幾筆,仲諗住加小小黃色冇咁單調,點知淨係第一筆用咗黃色,跟住就唔記得咗.....

今次我用大嘅平頭筆畫葉,效果幾好,平時嗰枝筆尖太pointed,唔適合蕉葉嘅形態。

串蕉上面有一小片葉捲喺度,因為第一筆錯咗,加色修改,修唔好再加,結果畫實咗,相對其餘所有好loose嘅葉,就顯得好突出,唯有當佢同朵花呼應啦,唔知得唔得呢....
Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"

































終於我都鼓起勇氣post咗去forum,請大家comment and criticize。


~*~*~*~*~*~*~*~










~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
我畫嘅時候刻意淡化咗背景,所以對比算ok,但相對其他,顏色顯得單調,
感覺唔到陽光燦爛,同等待收成嘅喜悅。


















沒有留言:

發佈留言