2018年5月19日星期六

bon appetite 私房菜

呢間私房菜喺花園大廈9樓,叫 bon appetite 。
我對呢幢大廈總係有一種神秘高貴又溫馨嘅感覺,因為細個嗰時,去過好幾次,但當時細個懞盛盛,同埋去嘅時間原因都幾特別,同平時會去嘅地方,平時會發生嘅事好唔同,所以對細細個嘅我嚟講真係幾神秘。

今次係我 9歲後第一次踏入花園大廈,同所有bubble一樣,一接觸到現實就會burst。
花園大廈同海景大廈一樣,以前係外國人同有錢人住嘅地方,而家住咗唔少印巴籍人士(喂喂,印巴籍唔係外國人咩)唔算!肯定有香港身份證囉),亦有唔少單位做咗商業用途,出咗電梯就見到非常簡樸嘅走廊同一道道同樣簡樸嘅木門鐵閘,地面牆身亦唔係太光潔,一點半點夢幻嘅感覺都冇,當然,神秘溫馨只係我自己幻想出嚟嘅啫。

餐廳門口冇任何標誌,同一般住家一樣,第一次去真係唔知有冇揾錯地方。
裡面燈光幽暗,擺咗幾張枱,大概有18個位,地方夠大,坐得幾舒服,
裡面仲有房,都有枱,不過唔好意思入去睇。


外面又曬又熱,入到去又暗又清涼,即刻舒服晒。
我哋張枱本來對住部冷氣,出風好猛,但佢掛咗塊薄紗簾隔開,啲風變得好柔和,仲見到塊紗畀陣陣風吹住,睇到都清涼。

私房菜一般訂位已經訂埋菜,所以坐低一陣就上菜。

第一道係海鮮濃湯,我覺得比較接近龍蝦湯。
湯好香濃,配蒜茸包,烤得好香,好好味,但唔知點解我哋飲完湯先上,唔能夠一齊食有小小可惜,其實佢唔需要急住上個湯,我哋都冇催佢,可能係我哋個樣太餓啦。

跟住就少少惡夢喇,係元貝沙律配荔枝醋,點知佢竟然用青醬拌元貝,後來知道佢個青醬仲係用芫茜做,天啊~,本來menu有個青醬焗大蝦,我哋要求改咗唔用青醬,佢竟然毫無預兆咁喺第道菜用咗青醬!!

好彩,第三道菜道係香煎鵝肝配魚子醬,塊鵝肝煎得好香,外脆內嫩,又唔油膩,魚子醬我已經忽略咗,芫茜嘅惡夢都可以暫時放低。

然後就係焗大蝦,本來係青醬焗大蝦,好彩佢冇唔記得同我哋改用蒜茸同芝士,好好味。


終於嚟到主菜,我哋都揀咗燒羊西冷,件羊西冷本身都幾好,但熟咗少少(諗起佢冇問我哋要幾成熟),同埋唔夠熱,冇燒烤肉類嘅香味,係唔係因為要擺一陣驚出血水嘅關係?
有個稀稀嘅汁,食唔出係乜嘢汁,我未試過扒類配咁嘅汁。
配菜有兩隻秋葵,好特別,唔係d人人都會食嘅嘢,我以前唔會食,而家隨便咗好多,食埋,但以前冇食過,都唔知應該係乜嘢味,連佢有冇煮過烤過都唔知。
有小小失望,唔可以話係差,只係唔算好咁囉。




食完主菜仲有海鮮天使麵,有蝦同蜆,個汁好香,幾好味。




甜品呢,我哋喺是日甜品cheesecake同火焰雪山之間揀咗火焰雪山,都係貪得意,而且cheesecake太普通。
不過呢個甜品除咗得意就冇其他,只係蛋白包住一個唔好味嘅雪糕球,同埋底下好似有小小冰...又好似刨冰,唔係好肯定,亦食唔出味道,希望唔係雪糕起咗冰啦。


飲品唔係咖啡奶茶,而係花茶,又係唔係人人都鍾意嘅嘢。雖然我時時飲玫瑰花茶,但其實係茶多過花,市面嘅花茶一般都有奇怪嘅濃香。佢嗰杯係桃味,好彩唔係好濃同埋比我飲過嘅自然,隻杯好靚,賞心悅目,都ok嘅。


呢個set $400 ,另收加一,都抵嘅,尤其是而家唔係好多地方食西餐,所以我係會再去嘅。




沒有留言:

發佈留言