2018年5月22日星期二

畫畫 - 豬籠草 Nepenthes 02(水彩)

畫咗咁耐水彩,99.9%都係用 rough 嘅水彩紙,今次特別試吓用hp。係學木顏色嗰時買嘅,都唔知點解會買300g,可能係用開 Waterford,但佢又只得300g嘅block啦。

hot press紙同rough好唔同,最主要係好難化開,顏色好快蝕咗落去,形成一條硬邊,加好少水暈開都會有水痕。
我唯有唔用水暈染,而係每一筆都帶少少顏料,將底下嘅顏色帶開,所以畫畫吓就冇晒留白,幾個豬籠草都係用黃色收尾,用damp嘅筆輕輕掃開,所以唔均勻同有少少硬邊都唔覺,因為黃色本身係有咁嘅特性(我自小就發現到,不過唔知點解),如果唔係用黃色咁點好呢?
雖然有少少困難,但如果控制到水份,效果更有水彩感,加埋用縫合法,色塊之間嘅融合一定好靚,雖然我都算係用縫合法,但重疊係少不免,顏色有融合都畀下一層抹咗。

第二次畫,構圖仲差咗,後面塊葉好似突出咗,係唔係應該洗洗佢呢...,我驚洗咗仲突出喎....
唔知係唔係因為冇底色嘅關係,定係構圖有缺憾,畫面有 d空虛惑,我灑咗幾點顏色上去,遮遮醜😊


好幾次以為已經畫完,但睇睇吓又覺得仲未得,啱啱就覺得好淡色,所以又上多層色,上完都係覺得唔夠色彩,啲豬籠可以再綠 d,不過唔會再加喇,仲洗埋深色咗嗰塊葉,呢張紙好似比較經得起洗同擦,唔知係因為300g定係因為hot press呢?
cotman on saunders waterford 300g hot press 12"x16"





上次用rough 紙












沒有留言:

發佈留言