2018年5月13日星期日

畫畫 - 豬籠草 Nepenthes 01(水彩)

一直覺得豬籠草好得意,尋晚瞓前google咗一陣,想睇清楚佢乜嘢樣。
今朝食完飯,再google咗一張圖,就開始畫。
我冇跟足圖片,只係參考咗大致構圖,亦冇跟圖片用色,我覺得係一種進步。

我畫嘅時候都冇留心光源,希望效果唔太差啦。
我用cadmium red加raw sienna 同burnt sienna畫豬籠,畫到第二個忽然覺得:『permanent rose都得喎』.....
粉紅色豬籠草好靚,我應該試清楚決定用色先開始畫呀!總係唔會考慮周詳啲呢?

除咗構圖,用色都係自由發揮,但畫完一堆葉,發現分唔到層次。
本來每一片嘅顏色都好清新乾淨,為咗加番啲層次,又要重疊,顏色變得渾濁咗。
冇辦法啦,下次要做好colour scheme先畫,不過做還做,我諗我畫畫吓都係亂嚟,因為濃度都會影響明度,我對水份控制仍然係唔得啊。

整體嚟講,我覺得呢幅畫都幾成功,主要係冇再跟足圖片啦,
上色又冇糊嚟糊去,大部分顏色都幾清新,幾有水彩feel,
不過三個豬籠都唔記得留光位,都係用布印番出嚟。
Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"



用 hot press再畫
https://iceefaery.blogspot.com/2018/05/blog-post_22.html










沒有留言:

發佈留言