2018年5月12日星期六

水彩花卉風景 2018-6 - 康乃馨

今堂張圖一片朦朧,早知道愈朦朧愈難畫,因為掌握唔到物件形狀,點會畫到呢?
所以,老師示範前先畀咗好多康乃馨圖片我哋睇,教我哋留心花嘅形狀,係半球體,花瓣嘅形態同特徵,愈近中間愈深色,花瓣扭轉摺疊、邊緣鋸齒狀。
的確係有幫助,如果忽略咗上面講嘅特徵,我畫出嚟嘅會係一朵四不像花囉。

老師強調,要顏料少,水少,
逐瓣用少少顏料畫出鋸齒或者斷續嘅線,然後用好少嘅水化開,因為太多水會影響下一瓣,化成一堆。
但係我總係掌握唔到花嘅整體結構,瓣同瓣之間嘅位置距離角度都畫得好生硬,有時仲好奇怪添。
要畫到好畫,真係要多觀察了解。係唔係畫家都有好強嘅觀察能力,可以好快掌握到人或物嘅特徵同特性?有時我覺得,老師成日睇到我哋啲畫,多多少少都會了解我哋嘅性格,知道我哋係點嘅人。

都有少少似,係啲花瓣唔係好自然咁啫。
我覺得係要了解朵花嘅結構,知道花瓣會點生長,一路畫就知道下一片會點發展,咁先可以畫到好自然,如果靠睇,係會畫到眼花都畫得唔好,你總不能一筆一劃一個彎位都跟足。

最上面半開嗰朵畫得最好,可惜開頭啲花瓣方向唔係好啱。
成幅畫我最滿意係個花托,同埋右邊伸出嚟個花冧,因為最後調出咗一隻好啱嘅色,加咗上去嗰個位即刻生動咗。

其他部分,我覺得都係對比唔夠,但要加色...,我又冇乜信心可以enhence到,或者破壞仲更有可能。


Cotman on Saunders Water 190g rough 11"x15"


終於都係加咗少少,好似唔覺有乜效果。


同學送咗枝老師用開嘅筆畀我哋,好開心,終於有班有共同興趣嘅朋友,點解唔早啲諗到學畫呢?無無聊聊咁生活咗咁耐,唉。
枝筆係synthetic hair,圓頭,又可以壓到好似平頭咁用(我初時就係以為老師用平頭筆),但佢又比真正平頭多咗啲層次。
我即刻開嚟用,今堂用就好啱,因為人造毛carry唔到好多水,冇咁容易出事。
加上筆毛冇sable咁柔順整齊,化開顏料時顏色會自然地唔平均,好啱畫花。







沒有留言:

發佈留言