2018年5月9日星期三

畫畫 - 茶具 (WetCanvas May 2018 challenge)(水彩)

係wetcanvas嘅May challenge,我一向都冇諗過茶具英文點叫,原來係 tea service,嘩,如果單獨見到呢個詞,我會以為係serve 一個 tea 咁解。愈來愈覺得自己英文唔掂,識嘅都係辦公室英文,甚至香港英文,一同外國人對話就變咗唔識英文。

尋日sick leave,睇完醫生食完飯就開始畫畫,畫咗整個下午,都有四、五個鍾,我畫畫真係好慢,加上套茶具上面有花紋,我當然要細畫啦。

我發現,at this moment,我最大嘅問題係落筆唔準,同埋控制唔到筆觸。
落筆偏咗,物件型態會走晒樣,
筆觸唔似預期,影響更大,表達唔到質感、方向、明暗、、、
番筆想修正,事情就會一發不可收拾,嗰個位變得好clumsy,
所以,以後落筆前要諗清楚,或者試幾吓先。
係嘞,我上堂都唔覺同學有好似我咁有張紙試吓色咁嘅,除咗試色仲可以試濃度,以後仲可以試筆觸,唉,我好蠢,唔畫落紙唔識睇,可能人哋喺palette就判斷到啦。

因為成日畫到左右唔對稱,所以今次起稿先畫咗個十字(唔係求主保祐畫得啱),係好少少,但d彎位弧度都係唔得。


我用單色畫暗位,但唔記得咗應該整體先上一層色。
其實呢層唔可以話係underpaint,因為白色瓷器就係靠呢層色表現,唔會再上色。
上色上得太硬,尤其是個茶壺。





再加一層,加d層次



決定先做背景

茶具上嘅花紋本來想朦朦朧朧,但又驚變成一團好破壞畫面,唯有逐朵描上去,不過我都冇乜理明暗,唉,覺得應該睇埋架,唔係點同個茶具本身同步呢?
好彩結果都唔算太突兀,可能因為茶具本身已經畫咗暗位啦....

張相影得偏黃,好warm咁,不過都係清冷少少有性格d。



加咗陰影,enhance咗背景,
個 milk jar 畫嚟畫去都搞唔清楚個 shape,局部洗咗好幾次,算啦。
隻杯擺得太上,唔喺碟中間。
隻茶匙少少唔自然,不過ok啦,睇得出係金屬茶匙就算啦。
畫完見到個 sugar jar唔係好出,
喺背景加深少少,
但就spoil咗個背景,佢對上嗰塊好似擦得太多咁,唔上色,仲太濕『谷』起咗,點解呢?嗰塊第一次加之嘛.....而家好醜樣。
Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"


成幅畫嚟睇,算幾好喇,我自己幾滿意,比例形態氣氛顏色都唔錯吖。


~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~
個背景可以轉深色,咁先托得出套淺色茶具嘛,真係stubborn,淨係識跟圖片!
我見到有人用深色背景先至醒覺啊!!好stupid!

wetcanvas comment








~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*
拍埋其他畫一齊睇,先發現我嗰幅對比真係好唔夠,
(不過,幅畫真身對比冇咁弱,唔通佢唔上鏡?)
所以我啲畫成日都好悶好平淡,
揾次試吓畫得誇張小小,睇吓會點,估計畫嗰陣會接受不了,哈哈,試吓先啦。
























沒有留言:

發佈留言