2018年5月26日星期六

水彩花卉風景 2018-8 - 百合

好難介定一個物件難畫定易畫,因為唔同角度有唔同難度。
今堂畫兩朵百合花,其中一朵難啲,我點畫都畫唔啱個perspective。

上面嗰朵都ok,下面嗰朵就好古怪,尤其是枝stamen我唔應該畫到咁旁邊,中間係唔係應該加幾筆深色畫番啲pistils出嚟呢....

啲枝同葉好似畫細咗,初時仲畫錯咗添,動用咗粒sponge擦咗再畫過。
今次個背景我冇填滿,不過啲邊緣收得唔靚,好生硬。喺wetcanvas見人話呢種叫vignette。
其實啲花瓣都算幾好,但枝葉就好差,畫到冇心機。

Cotman on saunders Waterford 190g rough 11"x15"



用另一種紙再畫一朵,係cold press紙,效果有小小似hot press,都係容易有水痕,我諗用hot press 同cold press 畫樹會容易啲出我哋想嗰種效果,揾日試吓先。
第一次上水彩班嘅時候,唔知miss ho會教我哋買畫具,自己走去亂買,買咗呢本watercolour block,帶埋一盒pentel水彩同唔知乜嘢畫筆走去上堂,,當時以為水彩淨係得pentel同sakura,而家睇番覺得幾好笑,諗番中小學上咁多年美術堂,蠟筆、粉彩、水彩、廣告彩都用過,但冇一個老師真係教過點畫畫,甚至冇教過d顏料嘅用法,上堂畀個主題,就自己開始畫。
呢本畫簿都唔係差,但如果一開始就用呢種紙應該會更災難,記得有個同學冇用miss ho介紹嘅紙,畫到喊咁滯,因為每筆落去都有水痕,當時我好疑惑點解佢會咁,到而家我先知係紙嘅關係。


第二次畫仲差,花瓣角度怪怪咁,唉!

Cotman on canson montval 300g cold press 7.5"x9.5'






沒有留言:

發佈留言