2018年5月20日星期日

水彩花卉風景 2018-7 - 瀑布

冇去上堂,好同學影咗video畀我睇,老師示範一個鐘有多,同學影咁耐,真係好攰。

畫過兩次瀑布,今次畫好似容易控制咗,點畫水流,點營造水氣,都冇咁不知所揩。
今次呢幅好多層次,同埋水氣,理智上知道用色點去調節,但實際畫嘅時候就失去咗理智,因為有時心諗藍加黃變綠,但出嚟嘅綠唔啱tone,試過色都係咁,因為正式畫嗰陣調色比例同水份都會唔同咗。
所以搞到左邊兩道山崖色調唔啱,前後個tone調轉咗。
山崖上嘅樹仍然係畫唔好。
最右邊遠方本來係平嘅,畫畫吓高出咗咁多,好彩線條仲係幾流暢,不過如果知道我畫緊邊度就會覺得礙眼。
同埋唔知點解畫畫吓變咗monotone咁,好似除咗ultramarine, alizarin crimson,少少yellow orchre之外,已經唔知道可以再用乜嘢色,愈畫愈單調。
畫完睇番老師嘅示範,原來佢喺前面兩道瀑布加咗唔少綠色,
但我接受唔到突然加到咁綠,只係輕輕加咗小小綠,哈哈...唔上唔落咁....

成幅畫基本上我覺得算成功,瀑布水流同水氣都幾好,
顏色係好單調,但總算層次都畫到出嚟,

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"



原本張圖片仲有條彩虹,老師冇畫到,
但我一路都想試畫彩虹,所以今次我想畫埋,開始畫嗰陣都預咗位。
唉,連老師都唔畫一定有原因,
畫完就知錯喇,唔夠明澄,彩虹位應該完全留白,
但最重要係彩虹同背景嘅銜接唔流暢。
破壞咗幅畫,好彩我加彩虹之前影咗相,起碼有美好回憶。😆😆😆😆










上次嘅瀑布
https://iceefaery.blogspot.com/2017/07/1.html


Sep 2019 再畫

沒有留言:

發佈留言