2019年9月16日星期一

水彩花卉風景 Jul 2019 - 6. 瀑布

第六堂嘅畫拖到課程完咗先畫,因為一路都想畫得色彩繽紛 d,throughout個 course都有呢個想法,尤其是呢一幅,上次畫到好悶,monotone咁滯,但又諗唔到點畫,一直拖住。
終於,連最後一堂嘅畫都畫好,趁假期畫埋佢做齊功課,決定用本來用嚟畫燈塔嘅 colour scheme。

天空好好啊,出到我想要嘅效果,我估,係因為我預先濕咗張紙,差不多乾再鋪一次水,於是張紙應該係濕透,顏料就會乾得慢,有時間慢慢鬆開,出到似雲嘅 fluffy感覺。
咁係唔係要厚紙先得呢?應該唔係嘅,用 190紙可以連底都上水,鋪喺唔吸水嘅 surface,有一次畫 poppy都係咁畫,效果一樣。

我嘅 colour scheme同老師差不多,衹係多咗啡同棕黃,內容好豐富,有 raw sienna, burnt sienna同 lacca d'oro,但似乎唔係好睇得出,可能我過度混和咗,變咗一種色啦…

遠處紫灰色部分我都唔肯定係乜,似係最遠嗰層瀑布後再遠嘅樹,如果係樹好似畫得硬咗,不過單睇顏色都算可以,橫向去另一邊顏色同清晰度變化都幾好。

綠色部分最滿意,三組植物顏色分到遠近,不過畫最前嗰組淨係睇住樹,畫到個瀑布塌咗,影響晒成個結構,唉,好失敗…

啡棕色部分重點係水氣,我覺得還可以啦,但 d水好似實咗,似塊布多 d,畫嗰時仲以為好似添…
正中間嗰舊好多色彩架,不過影咗相睇唔到。

畫咗兩次都唔知係咩瀑布,上網一搵就見到,原來就係好出名嘅 iguazu falls,仲有另一幅都係呢個瀑布,it's really magnificent!

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 11" x 15"


舊年畫過,顏色單調







1 則留言: