2019年9月12日星期四

水彩花卉風景 Jul 2019 - 5. 劍蘭

唉…,點解越畫越差呢?

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 15" x 11"
背景顏色唔夠深同暗,同枝幹近似,已經加咗一次,加到好污糟。

我明白個問題喺邊,係因為先畫背景,而我對主體嘅outline冇信心,唔敢太深色同畫到太貼,驚冇位修正。

um.....我而家起稿已經認真咗好多,以前以為反正要上色,大概咁定咗位就得,都唔記得自己一上色就亂晒。但咁都好似幫助唔大,因為素描功力弱,鉛筆稿會比例唔啱,通常都要一邊上色一邊調整。

咁…畫主體先會唔會好d?根據過去經驗係會好d嘅。不過唔知點解老師好多時都會畫背景先,我哋就會跟住做,其實係唔係有分別呢?

老師話呢幅畫構圖簡單,焦點衹有一朵花,所以最重要表現花瓣嘅縐邊,其次係花芯。
縐邊嚟講,都還可以,
花芯就…叫做畫咗出嚟咁啦,
至於明暗,老師特別提我哋要強調增加趣味,光線由偏右上嚟,我算係失敗咗。
整體嚟睇,下面三片都ok,尤其滿意正下面嗰片,上面三片就…,每次畫花我都覺得正面對住嗰片花瓣最難畫,坦蕩蕩唔知點咁。

用色都有d困難,本來諗住用 permanent rose,但覺得冷咗d,所以加咗少少 cadmium red,後面兩個花蕾比例相反。

究竟邊種紅先係不冷不暖嘅正紅色呢?
我睇 pin illustration佢話佢三原色都係用冷暖兩種溝嚟用,所以搵到啱嘅紅色之前我都係溝住先啦。
前兩日買埋紫色同塑膠綠,呢兩種色好啱用嚟加深d色做背景。

~*~*~*~*~*~

睇到呢個 instagram,明白點解自己畫嘅畫係咁嘅水準,原來要咁嘅耐心同筆觸要咁穩定。

https://www.instagram.com/tv/B0-GF-6ISOE/?igshid=1ed5f8s50idou







沒有留言:

發佈留言