2019年9月12日星期四

水彩花卉風景 Jul 2019 - 9. 牡丹

我一向覺得玫瑰難畫,係因為未畫過牡丹。

老師示範…好似係先上一層底色,再用縫合法逐瓣勾勒,但我冇上底色,直接一瓣一瓣畫。
我知咁畫係會一格一格好拘謹,少咗水彩嘅輕靈感,但比較容易控制。

畫到呢度好似都幾好,有光影明暗…,有啩…,right?

畫埋其他先再番嚟強調暗位,老師以前講過,後加嘅色要用純色,如果唔係會好污糟。
我仲要提自己要用番紅色系,唔好畫到朵花瘀晒。

為咗唔走樣,我今次保留咗比上次更深色嘅鉛筆稿,終於,真係現晒形。

今次都係 cadmium red同 permanent rose兩溝嚟用,光位多 d cad red,暗位加少少紫,中間最暗加埋 alizarin crimson,效果幾好。
花瓣光位留白最重要,咁先表現到形態;
花瓣因位置唔同而明暗唔同,但我畫到忘咗形,心諗住呢片開始暗喇,就成片畫暗晒,所以顏色轉得好突然,同旁邊呼應唔到。(有圖片睇都畫成咁,真係……)
中間嗰朵唔知點解都係霉霉哋;
最高嗰朵顏色最乾淨;
後面嗰朵喺暗位,圖片、老師示範都係咁畫,但我咁畫就好似忽然跳咗 tone咁,係唔係因為附近嘅明暗度同顏色鋪排連接唔到佢嘅轉變?
定係我將佢畫前咗?(再睇番圖片,真係咁呀😞)
不過呢朵嘅立體感好好呀。

前面塊葉畫壞咗,仲要喺中間😞

背景我用咗紫藍色,老師示範用深色,比較容易突出 d花,但我都係鍾意淺色。
為咗突出番 d花,我加深咗色,都係因為咁加到朵大花怪怪咁,唉。

鉛筆線都幾明顯,但都係因為咁先畫到朵花似花樣,尤其是咁曲折嘅花瓣,冇線肯定唔見晒d前仰後合。

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 11" x 15"
















沒有留言:

發佈留言