2019年9月16日星期一

水彩花卉風景 Jul 2019 - 10. 划艇

呢班最後一堂,真係快。
圖片中嘅背景混沌一片,原來係山,山上有樹林。老師用偏藍嘅紫藍,我唔係好鍾意,用咗灰紫同綠,乾咗又係變到好淺色,但我覺得睇起嚟迷迷離離咁都幾好,就咁算,唔再加色。

呢幅畫有幾種唔同樣、唔同距離嘅樹,我最鍾意後排左右兩堆,黃黃哋、矇矇哋咁,冇畫到太清楚同硬。
正中兩棵應該係第一配角,老師畫得比較濕,上完色仲灑埋水,我畫就用咗乾筆,唔係刻意,我都唔知點解會咁畫,但既然隻手決定咁畫就咁畫囉,都幾好吖。老師提我哋一定要有留白,如果唔係就會兩舊咁冇生氣,不過我留白多咗,啱啱睇相先發現。
其他 d樹唔係幾好,不過都可以啦…

老師畫水嘅時候,講解畫水嘅技巧,其實都講過好多次,係我自己冇跟住做所以畫唔好,今次我好留心佢點落筆,自己畫時都有跟老師嘅畫法,果然係似咗好多,雖然感覺有d凌亂,但係好咗好多。
因為構圖嘅關係,左下感覺空虛,老師話要加幾筆深色平衡番,我諗我加多咗,唔應該加到填滿個角,顏色都調得唔好,太綠。

上咗咁多個 course,第一次畫人,擔心畫唔好比例,或者姿勢唔自然,所以我起稿好認真。
鉛筆稿畫得幾自然,上色都好小心跟住鉛筆線畫,明暗都睇清楚先落筆,因為面積太細,明暗唔啱位就會爭好遠。
本來覺得最難係兩隻手臂,因為小小嘅範圍有三種明暗,要靠明暗嚟顯示手臂嘅形態,我好小心咁上色,唔知點解三種色唔融合,睇得出一層層,不過我唔敢騷擾佢,分層就分層啦,最緊要分到明暗,如果再搞就一定會更差。
畫完再睇,其實都幾好,好多時我太想顏色自然過渡,會加水或加色修補,結果多數愈修愈唔自然。睇多咗畫展就會發現,原來有d小問題只係自己先會介意,係唔會影響幅畫嘅。(好似係自我安慰咁…)
覺得手臂難畫,所以好小心,結果畫得ok,以為個頭乜都冇好容易,反而畫得唔好,起稿明明都冇問題,上色先覺得唔啱位,但係都冇辨法,改唔到,唯有照畫,好彩都唔算好礙眼。
雖然有d問題,但成個人嘅形態出乎我意料咁係好自然,原來我畫人都唔錯喎,上次畫 wetcanvas都有畫人,都係幾自然,不過同今次一樣,只係背面。

隻船都ok,船蓬裡面都掙扎過,唔啱明暗,好彩結果都自然;
船身邊緣要留白,表示厚度;
枝船杖要留白留出嚟,今次我認真咁留白,冇求其畫成深色,真係乖😊,不過畫完先發現下截幼咗,唉…

成幅畫整體嚟睇都幾好呀,都係因為我有認真起稿,起稿真係好重要。

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 15" x 11"



沒有留言:

發佈留言