2019年9月12日星期四

水彩花卉風景 Jul 2019 - 4. 鬱金香

今堂我好認真咁起稿,而且留番都幾深色嘅鉛筆線,希望上色嘅時候唔好咁迷失。

我特登用番 shinhan,以為用 opera畫鬱金香會好適合,但後來又覺得佢太螢光,衹係用咗少少嚟調色,而其他色我以為好鮮明,點知老師話全部都好『瘀』,結果畫出嚟d花都霉霉哋。

所有藍色老師都話唔得,唉,我都知 shinhan d 色唔正,所以轉用 cotman,但唔知係到『瘀』嘅地步啫。會唔會因為擺耐咗?都四、五年喇,原來我已經學咗咁多年,…

係時候再檢討吓個 palette喇,加番塑膠綠同紫,仲有紅,天份有限,simple palette嘅概念都係收埋先。



呢張圖片我自己都畫過,重點係花嘅方向,同花瓣嘅形態,所以我唔理鉛筆線有冇影響,都要留低。原來上咗色就唔覺,ar......會唔會係因為我重疊到好厚所以遮到呢…?
Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 15" x 11"


今次畫到好厚好硬,顏色又唔靚,好失敗,仲要唔記得咗花樽邊留白,花樽裡外又畫埋一樣色,結果要用木顏色同 gel pen畫番樽邊條線,再加深上截,都算救到咁啦。

枝葉畫唔到深度,尤其是深色部分,睇落好空虛。

alas……呢幅畫好失敗。









沒有留言:

發佈留言