2019年9月12日星期四

水彩花卉風景 Jul 2019 - 2. 百合

呢張圖之前畫過,但今次再畫並冇畫得好咗,不過老師就示範咗唔同嘅畫法。
今次佢先畫背景,用 negative painting嘅方法將朵花勾出。

好彩我今次好認真咁起稿,所以先上底色都大致可以勾到花嘅 outline,不過,因為唔想上色後見到鉛筆痕,我擦淡晒d線,所以畫到中間線條比較複雜都好迷惘,下次試吓留番鉛筆痕睇吓會點,有時我睇人d畫都見到鉛筆痕,都唔覺好突兀吖。

如果諗到要整濕張紙上背景色,我就用300g啦…
我邊上色邊局部掃水,唔想張紙縐起,效果唔知算唔算好,紙冇縐,但因為心急驚乾咗接唔上,畫到d outline唔係好流暢。

老師上完背景,話有d地方要『捽鬆』嚟表現距離,好似花瓣咁,近嗰條線要 sharp d,遠嗰邊就要朦朧d。我當時心諗應該上色嘅時候做埋,就唔使乾咗夾硬捽啦,但到自己畫就發現係兼顧唔到嘅,不過,乾咗又唔想再搞佢,出咗水跡唔知點補,所以我由得佢喇。

一如平時,老師示範個背景有唔同色調變化,而我就…

感覺呢幅畫個背景仲難過d花,雖然底色搞到outline好岩巉,但營造花瓣立體感我覺得我都ok,反正百合花瓣都好扭擰,睇落都自然,花蕊都好似畫得幾好咁,

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11" x 15"


畫埋幾塊葉後覺得背景太淺色,d葉同背景好似黐住咁,所以又再加一次背景色,終於都深色咗,不過我本來想局部有紫色,又驚contrast太大,調咗d綠色入去,結果都係變番綠色。😆anyway都算有變化咁啦。

加底色順便整少少第一層做唔到嘅『捽鬆』,…唔知成唔成功。

後面朵花又係黐住咗,有諗過用暗色嚟分開佢,但擔心用唔啱色會破壞成幅畫,緊記自己一向都『越補越壞』,都係就咁算喇。










沒有留言:

發佈留言