2019年9月12日星期四

水彩花卉風景 Jul 2019 - 3. 鯉魚門燈塔

上一堂收到呢張圖片時,我就諗我要畫到舊石好多色彩,要用黃、橙、啡同紫,諗咗成個星期,到真係畫又擔心咁嘅色彩同個天唔配合,咁點嘅天先夾到呢?憑空想像終於都係諗唔到。

呢堂我冇好留意老師用乜嘢色,可能因為我自己已經有諗定嘅用色啦。

老師好細心咁解釋舊石嘅結構、顏色同光線或者海水嘅關係,要畫好一幅畫真係要考慮周詳。有一刻我諗:『唔需要知道d色點嚟,我睇到點跟住畫就得。』但諗諗吓就明白,如果係寫生就唔會有圖片,實物嘅光線同環境色唔會咁明顯,到時就會需要動用番臨摹得到嘅經驗同理論。好似有一次木顏色畫蘋果,同學問我點解可以畫到蘋果椗嘅背光位同cast shadow咁細緻,因為睇實物同相都唔明顯,咁就係因為我學過素描『知道』佢會係咁。我諗,初學素描畫石膏都係咁嘅原因。

畫嘅時候我放棄咗我個 colour scheme,用番比較『平實』嘅顏色,深色用 burnt umber、prussian blue,光嘅地方用 raw sienna 同 cerulean blue,始終想舊石 colourful d,有d地方加咗cadmium red同 alizarin crimson。今次我主要用縫合法,當然最後唔少得重疊修整啦,但都算運用到。上次畫對鞋都係成功咁用到縫合法,嗰次又係衹用 prussian blue同 burnt umber,可能因為色少,可以專心考慮點落筆啩。

舊石嘅明暗做得好好呀,好開心,不過前面嘅細石係唔係太淺色呢?

d欄杆本來係白色,老師就係咁徒手留白畫欄杆,但我唔用masking fluid冇信心畫到,所以將欄杆改成深色。

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 15"x11"

















個天有少少亂,因為我都唔知自己想點,cerulean blue加咗少少cobalt blue,本來想同d雲加少少層次,但畫完覺得個天都係平淡d好。

海水本來用咗 cerulean blue,😄😄咁咪同個天一樣?所以加咗紫色喺遠處,近景就加綠,都幾好,但唔知點解影相黃咗。

呢張用咗300g紙,會唔會因為咁所以畫得靚咗?






沒有留言:

發佈留言