2019年9月12日星期四

水彩花卉風景 Jul 2019 - 7. 玫瑰

暫時嚟講,玫瑰係最難畫嘅花,難在起稿,層層疊疊咁,睇到眼花。
外圍花瓣我儘量畫,中間起稿都只不過係畫個旋渦,咦,咁講又好似好容易…
老師示範主要係用縫合法,我估係因為畫花唔適合重疊太多,會冇咗輕盈嬌嫩嘅感覺。
唉,我真係唔得啊…,明暗同色彩都做唔到一筆過,一定要重疊嚟 adjust。

還好朵花冇畫到瘀咗,可能因為我今次有紫色用,唔使用藍色啦,…忽然好有衝動想轉用 schmincke,因為見到有人話佢嘅水彩好清透,點溝都唔會 muddy,好啱我畫乜都要重疊。

跟老師嘅畫法,先輕輕上一層色,將光位嘅色『索』番起,再加深色做暗位,老師做完呢步就隱約有花嘅佈局,而我就得到唔均勻嘅顏色,不過唔緊要,最緊要有明暗,細畫嗰時就吓。

Cotman on Saunders Waterford 300g rough 11" x 15"


花芯冇稿,我用深色勾番出嚟,好似唔係好成功,不過都 ok啦。
外圍嘅花瓣衹要跟到稿都唔係太難,所以難都係難在起稿,『個稿起得好,唔會畫唔到』😆
跟住逐層重疊營造深度同角度就少不得,如果畫木顏色、素描或者 acrylic就冇煩惱點疊都得。

我幾鍾意 d花冧,葉就……
唔知點解背景變咗全體灰黑色,畫嘅時候明明係有偏紫有偏綠……,好彩主角粉紅色頂得住。

畫到角度好奇怪,似係高角度望落去,都幾得意。









沒有留言:

發佈留言