2017年7月14日星期五

水彩花卉風景 2017-1 - 瀑布

上完初階一同二,水彩進階冇開班,所以報咗『水彩花卉風景』班,都係符老師教。


三星期空檔老師去咗檳城,畫咗四十幾張寫生,po咗幾張喺facebook,畫得好靚。


瀑布要留白表示d水,所以一路都小心奕奕,畫多救唔番,但睇情形,好似上層留白太多,下層左邊留少咗,樹叢下面好似冇水流過咁。
老師教,上層要偏紫,下層可以啡多d,應該係comparatively多d,但我就真係多咗囉....,所以太暖,老師幫我喺右邊加藍色,堆樹叢都加咗色,比其他靚好多,尤其是對上嗰堆,一枝枝咁.....,控制唔到隻手....🙍
前景嘅山石淡色,唔立體,要加番少少細節先得,其實成幅都要,唔算畫完。
水嘅顏色我滿意,但形態唔好,好似滿瀉、或者視覺好似好低咁,我諗係因為線條向上彎,試吓畫番平d 先。




要記住畫風景張紙要四邊貼膠紙,我唔鍾意畫到貼邊,但唔貼邊又畫到一忽忽,貼咗膠紙就好似晒相留白邊咁。雖然Miss Ho曾經點名話過我,『唔洗一定咁工整咁死板』,但喺我掌握到好藝術嘅開放式邊緣(我作嘅)之前,都係保持住工整先啦。


加咗幾筆,好咗小小.....
Instagram得三幾個like,可能係平淡咗,冇乜色彩變化。
Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"








.



2018 再畫瀑布,感覺進步咗
https://iceefaery.blogspot.com/2018/05/2018-7.html





沒有留言:

發佈留言