2017年7月24日星期一

水彩花卉風景 2017-2 - 罌粟花

嚴重感冒,冇去上堂,成二百幾蚊一堂,好心痛....

同學whatsapp咗幾張示範嘅相畀我,仲簡略講咗重點,都算望梅止渴啦😄😃

第一次見阿sir打濕晒張畫紙,真可惜睇唔到,以前Miss Ho次次都係咁畫,d顏色四圍走搞到我哋好沮喪,而家經驗多咗,先知道佢走開都冇問題。
我畫得好慢,次次張紙都乾咗暈唔開,我今次連底都整濕埋,真係保濕好多喎。

主體兩朵花比較堆砌,有d厚,完全冇水彩嘅輕靈飄逸,但總算似朵花。
幾個罌粟果淡淡得嚟又有色彩同立體感,我自己好滿意。
除咗右上嗰四個色塊整齊咗d之外,成個背景都好好,都係因為張紙保濕得夠耐。
其實背後嗰朵花都幾敗筆,畫實咗,冇得改,又唔可以加筆,除非洗啦,但我唔想冒險,洗完可能仲實,算啦。
朵花用多咗ultramarine blue,瘀瘀哋,淨係加紫又唔係好夠暗,....或者淨係底下加?唔應該將有藍色嘅位置拉到咁高....

Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"
















試吓畫一幅顏色鮮明d嘅,用咗橙色喺底,盡量唔用藍色。
顏色係比較明亮,不過毫不意外地畫得比上次差,朵花仲生硬過上一幅。









沒有留言:

發佈留言