2017年7月13日星期四

『點解布歐要出走?』 - 動物傳心師講故事

早幾日有線攞咗張龜龜布歐嘅相去搵傳心師,問佢點解要離家出走。
五個傳心師都各自同到龜龜溝通,得到五個唔同嘅故事,咁邊個版本先係事實呢?

事實係,五個都唔係事實,布歐係隻假龜,亦冇離家出走。
世界咁大,可能真係有人能夠同動物溝通,但肯定唔係呢幾個囉。

而家好多人當寵物係仔女,呢行應該有得做,不過落d本啦,唔整個office都花小小時間親身見吓隻動物,走失嘅都要攞件玩具嚟做媒介,同個主人面對面,衰咗容易兜,要踢爆你都冇咁容易,而家whatsapp張相就得,等你同假動物都話溝通到,幾瘀呢。。?

呃人嗰d為搵錢作故仔唔出奇,但唔明點解有人會相信睇相就溝通到,假到咁。

最令我我詫異嘅係有個專欄作家,我一向都覺得佢有見地,估唔到佢都信。











唔通心裡有愛就令人純真?
寵物死咗都仲會去搵傳心師同佢溝通,就梗係好錫隻寵物,好唔捨得啦,咁話知道主人傷心實冇錯;見得男主人去女主人冇去,估男主人比較在乎好正常,煽情說話針對男主人亦好正常,所以就話龜龜特別擔心男主人;咁就算寵物係老死,主人都會覺得自己照顧得唔夠,話寵物知道佢自責好擔心,就更係溫柔咁擊中佢死穴。個個主人都以為自己同隻寵物嘅感情係世上獨一無二,傳心師一定係傳到心先會知。

我估去搵傳心師嘅人,都係想有人編個故事畀佢,同佢講吓隻寵物,根本唔在乎真定假。三幾百,當買寵物用品。而家有線咁樣樣,以後人哋搵邊個玩?所以網上有唔少人抨擊有線,話佢哋用假龜係有心setup d傳心師,冇道德。
呢個社會好病,思想紊亂,本末倒置,拆穿騙局都畀人鬧,呢班傳心師以為呃人真係唔洗本,whatsapp睇相就作故仔。如果佢哋真係能夠同動物傳心,係可以即時踢爆番有線玩嘢噃,咁就紅咗,其門如市啦。

呀....諗番好多年前,我第一次喺roadshow見到有個前女藝人同埋佢隻狗,話佢學咗動物心理學,(可能比動物傳心術實在d,起碼係觀察了解,唔係傳心術咁玄),所以知道隻狗有個心願,就係『出。鏡』,所以就帶佢出鏡接受訪問......哈哈哈哈哈.....

~*~*~*~*~*~*~*~*
31 July, 2017

究竟係我陰謀論、對人冇信心、定鍾意唱反調?
邊個狗主冇畀過雪糕狗狗食?
就算冇,都可以話狗狗見過人食,所以都想食。
相信狗狗就算點悶悶不樂冇胃口,畀雪糕佢食點都會開心番一陣嘅,係嘛?
咁又算傳到心嗱?!
仲要係『應該沒有甚麼漏洞』....


唔明點解咁多人對有線呢一個action咁不滿,其實有線踢爆嘅唔係動物傳心術,而係嗰幾個所謂嘅動物傳心師,....就算相信動物傳心術,都唔會想畀人呃啫係咪?d人唔感激有線仲要鬧,真係....

定係....d人根本就覺得 / 知道 / 認同動物傳心只係一種自欺欺人嘅事,都冇諗過真係會傳到心,所以有線一踢爆,佢哋就覺得係踢爆咗整件事?

唉....我總係覺得,對寵物咁痴嘅人意:唔係講緊一般愛寵物嘅人,只係指寵愛去到超越尋常嘅人),本身就係有一定程度嘅痴、一定程度嘅自欺、一定程度嘅不可理喻。



~*~*~*~*~*~

10 December, 2021

今日仲聽到人講呢件事,話 cable tv咁做『好黑心』。又係我幾鍾意嘅人,以有正義感見稱。佢話(其實一路都有人咁講)件玩具唔會憑空做出嚟,一定有個原型,人哋係同個原型傳到心。

well,五個唔同故事出咗嚟,已經證明起碼有四個係假。

就算有原型,都唔係專門為嗰隻真龜造像,一定有改動,能夠代表嗰隻龜?一堆黏土就有埋嗰隻龜嘅精魂?咁啱嗰隻龜又離家出走咗?interesting😊





沒有留言:

發佈留言