2017年7月28日星期五

水彩花卉風景 2017-3 - 黃昏沙灘

尋晚又係傾向於水氣淋漓、大筆揮灑嘅畫法。
首先用濕畫法渲染所有底色,最緊要就係光位留白。
主要用黃、紫紅、紅、ultramarine blue,小小橙、紫同深啡。


唔知係唔係我個樣生得剛愎自用呢....,唔講日常生活,就算學畫,Miss Ho又好,符sir又好,都唔會主動話我畫得點點點,或者話你呢度唔可以咁要咁咁咁....
而我又唔識點問,有次我問蘇sir,『咁畫得唔得呀?』佢話:『得啦,你畫到咁靚點會唔得?』........
今次都係,阿sir行嚟行去,都冇同我講過乜,最後佢坐番喺位,我拎幅畫去問佢:『阿sir有邊度要改呀?』好似表示自己覺得冇問題咁...,不過唔理咁多喇,應該係我自己多心啫。
阿sir即刻就指出咗幾樣嘢,
1.  沙灘要暗d,黃昏嘅沙灘係好暗嘅,只有夕陽嘅光
2.  大礁石同水面接位要平整
3.  水平線要平
4.  海面要加番d橫線表示水波盪漾
而我自己就覺得左邊天空唔夠暗而且顏色太鮮,唔知加紫藍得唔得....,定會更加鮮色....?應該溝隻污糟嘅灰紫....,紫加黃....?




畫畫,尤其是寫實畫都係用d灰蒙蒙曖曖昧昧嘅顏色,喺呢種色調中表現顏色真係好大學問,符sir就最拿手,佢成日話:『灰得嚟綠綠哋,藍藍哋,好微妙嘅...』『呢塊灰之中有小小紅,呢塊灰之中帶綠...』好生動嘅事物就喺各種灰之中出咗嚟,less is more,就好似呢幅畫,阿sir用好多灰調映襯出夕陽嘅絢爛,我知道我用色係單純咗d,就好似我做人一樣。


整體都加深咗,突顯到落日嘅光,
沙灘都係多咗小小刷白,唔知點解枝筆好似汲唔到水咁,....定係我調色份量唔夠呢....?我見阿sir調色盤水汪汪咁,而我總係得幾個水珠....,嗯...所以唔好怪枝筆。
仲有落日嘅光照落海面,應該有反射上礁石度,如果加埋,光線應該會比較活潑。
Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"


幅畫係跟阿sir示範咁畫,張圖唔同色調,而且冇咁多色彩。如果冇人示範,我諗我會跟足張圖,以前Miss Ho話『唔好追色』,但佢自己示範都係手到拿來咁調出一樣嘅顏色,我一直唔知唔追色應該點去變化,希望以後我能夠擺脫到原圖嘅規限啦。





沒有留言:

發佈留言