2018年5月20日星期日

水彩畫筆

忽然發現自己買咗好多畫筆,不過全部都唔係靚筆。

































我一路都唔想亂買畫具,唔想話畫得唔好就賴工具唔好,點知唔覺唔覺都買埋一大堆,但每一套都有買佢嘅原因啊!


大掃、平頭、同其中兩枝紅身白頭係miss ho叫買嘅,後來自己買多兩種size,聽講係藝文出嘅。

枝木掃而家仲用緊,大面積上色或者水都用佢。

平頭掃,當時係用嚟畫acrylic,因為其中有一堂我哋用白色acrylic溝水彩嚟畫。而家就用嚟捽走唔要嘅色,尤其是d邊太硬,都可以捽番鬆。



紅色嗰套用咗都幾耐,有一日諗,『不如買枝好少少嘅筆啦』『試吓用唔同嘅筆會有乜嘢唔同』,不過都係唔識乜嘢係『好』嘅筆,傳說中嘅松鼠毛、貂毛.....應該好貴,買嚟畫我嗰d畫,好似不成比例。

去廣益睇,淨係見到尼龍筆,貴筆可能收埋唔係任睇,咁我唔肯定一定買,唔好意思叫人攞嚟睇,緣慳一面。

但去到,都係想買番枝,就買咗呢枝廣益自己出嘅,都係尼龍,但筆鋒順過舊嗰枝,比較柔軟同靈活。

不過用咗一兩次,細嗰枝嘅金屬furrel裂咗,好彩係上面,影響唔大。




粉紅色呢套好可愛,喺vancouver買。

去到一間好有氣質嘅美術用品店,同香港一樣,名貴貨品都係收埋,我亦一樣唔想問,費事問咗唔捨得買或者迫住買。

見到呢套好靚,又好平,於是當紀念品咁買咗,後來先知都算系出名門,係princeton嘅,生產好多靚畫筆。

我懷疑呢套筆唔係水彩用,包裝寫住for 各種用途,suit all就即係not best for all,因為佢唔hold到水,畫起嚟少少『啜』畫紙。

或者以後會發現到佢嘅真正用途啦。



有一日上堂前先發現唔記得帶畫筆,好彩附近有間『春記書局』,有美術用品賣,不過畫筆選擇唔多,見到呢套價錢幾啱,就買咗佢。

一套6枝,百幾蚊,佢話自己係black sable,少少懷疑係牌子嚟囉。

都幾好用,吸水力都幾好,可能係好劣質嘅black sable都唔定。

而家會用枝大嘅嚟鋪水,或者洗palette,係呀,洗嘢....



基本上,每次買咗新筆就會keep住用,本來見買咗一大堆,嗰d raphael, da vincci又咁貴,我已經暫時打消咗買筆嘅念頭。

但舊年去台北,有個去咗台中讀美術嘅畫班同學介紹我去睇師大附近嘅美術社。

台北嘅美術社比香港嘅有規模,好多嘢都擺晒出嚟,包括比較貴價嘅畫筆。

我見到呢枝macrowave,係純貂毛,12號都只係ntd800,唔會係最名貴嘅kolinsky,但都想試吓動物毛係唔係真係好好用,200+港幣價錢都好ok,旅途中購物慾又寧舍高漲,於是我啲筆又再增加嘞。

的確係比尼龍筆好用,吸水力強,hold到好多顏料,畫大面積唔會咁快冇色,筆鋒可以收到好尖,細節都畫到。

咁究竟raphael, da vincci會好用到乜嘢地步?



我以為暫時都唔會有新筆加入,就算同學個個都為老師示範用嗰枝又平又好用嘅筆傾倒,我都不為所動,因為我覺得我已經有好啱用嘅筆。

點知,好同學好到買埋嚟送畀我哋,真係好開心,有好筆又有好同學。

真係幾好用嘅,佢係圓頭筆,但又好容易壓扁到好似平頭咁,又比平頭多咗層次,係吸水弱d,但你唔係吓吓都要多水嘛。

用用吓貂毛筆覺得佢畫得太順,線條太流暢(欲加之罪,何患無詞),唔係畫乜嘢都啱,呢枝吸水少,筆鋒唔暢順,令你畫嘅時候疾吓疾吓咁仲自然(賤骨頭)。

有日,老師講開,先知佢『話』係狼毛,但咁嘅價錢,好大可能係狗毛……😨





呢套唔係水彩筆,都record埋啦,係唯一一套名牌筆(princeton嗰套咁cheap唔算啦),係holbien嘅,又係上miss ho堂要用,素描有幾堂acrylic,呢套好似係馬毛,...定豬毛?

不過我都係鍾意水彩,好少畫acrylic,上完堂都冇用過。









呢個大家庭暫時唔會有新成員喇,除非,kolinsky超級大減價啦。

btw,水彩筆洗完係要筆毛向下晾乾,點解生產商好似冇考慮呢點,冇一款筆係可以就咁掛起,要自己想辦法,用橡筋、用夾、用勾咁,如果跟中式毛筆設計,筆頭有個圈可以掛起,會方便好多。







2 則留言:

  1. 请问那只红身白头的水彩笔叫什么名字?我之前也有弄不见了想买新的

    回覆刪除