2018年5月4日星期五

水彩花卉風景 2018-5 - 花樹

今堂畫嘅構圖好簡單,不過就示範好幾種佢以前冇特別點明嘅畫法,睇過都唔上心,今次就會記得以後用。


一棵有好多枝椏嘅大樹,樹上有好多好多小花,整濕畫紙渲染天空後,趁半濕用噴灑嘅方法畫花,乾咗再灑一層;畫樹幹唔好一筆過好流暢咁,要停吓畫吓,好猶豫咁(我覺得)。


對岸遠景,先淡淡上一層,用筆或布印走一啲,用濃小小加番一啲,咁就會迷迷離離,隱隱約約。
水面用淡淡橫線,喺留白位下面加深色,就會出現水波紋。
草地唔好單色,上完色用畫筆尾畫紋,顏料會聚喺坑紋裡面,深色咗。
海岸線必須平,水平,老師仲建議冇信心就用尺間住畫,嘩,好似真係好重要咁。


呢啲都係幾一般嘅技巧,唔係冇見過,不過好多時都唔記得運用,呢堂老師將佢哋集中示範,提醒咗我哋。


睇完示範,發現咁簡單嘅稿都係起得唔好,因為圖片嘅草地佔好少位置,樹腳嘅位置唔係好靚,雖然畫嘅時候都覺得個比例唔係好自然,但都係一成不變咁照畫,然而,老師就係話構圖唔好,佢將草地加大,將樹擺上啲。我仍然可以照圖畫,但改咗效果係好啲喎,明知唔好都跟,好嘅反而唔跟咩?於是要改啦。
見老師用細筆畫小枝椏,我枝筆筆鋒雖然都可以好尖,但畫咁多我驚一吓手震畫粗咗就救唔番。
又要再起稿,又冇帶啱用嘅筆(其實都係藉口啫),而且,覺得好攰,課室嘅燈光令我眼都花,決定唔畫番屋企。

個海最敗筆,忽然唔知點畫好,深色咗,線彎咗,顯得好大浪咁,同成幅畫個mood唔係好夾。
喺台灣買嗰枝動物毛細畫筆終於用得著,用嚟畫幼樹枝同點花。
草地我冇用老師嘅做法,我覺得咁d草會有雜亂嘅感覺,刮咗幾吓,我都係用番筆畫上去。
sl話花唔夠密,好似開始要落花嘅感覺(唔可以似預備綻放咩?),anyway,我都會試吓加多d花,...咁地上係唔係應該有d花瓣呢?

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"


唔知係唔係學咗咁多個course終於都有進步,今期覺得容易咗,唔係話自己畫得好好,但都算見得人。








沒有留言:

發佈留言