2018年4月23日星期一

水彩花卉風景 2018-3 - 茶花

又係自己預習咗,想試吓唔睇示範會畫成點,想睇吓老師示範後,我可以改進幾多。
雖然,到底都係模仿,但模仿之中都有高下,right?

喺好多地方都收到同一訊息,就係圖片只係參考,唔需要/ 唔好跟足,但係,我諗唔到有乜嘢可以改動。
譬如,花嘅顏色,老師經常都會加入其他顏色令畫面豐富,但係我真係諗唔到可以加乜嘢色。
黃色?加咗唔係變橙咩?唔會好睇喎,
啡色?好似殘花咁,
綠色?會黑咗,朵花唔鮮,
藍色?比較合適,但好似會冇咗花嘅嬌艷。

我只係改咗個背景,⋯其實係改咗自己嘅習慣,背景太雜亂,正常人都知道唔好跟住畫。

朵花用咗permanent rose 加小小 cadmium red,用好小alizarin crimson強調暗位。

左邊塊葉自己加,好似實咗,咁實在就顯得明暗唔夠。兩塊葉都算係自己發揮,冇跟圖,幾滿意,尤其下面嗰塊。

d畫影咗相,好多細節同筆觸都睇唔到,所以係應該多去睇畫展,先可以睇到人哋嘅筆觸同色彩。
























事實係,冇需要為改而改,老師都淨係用咗紅色。
估計佢用嘅係rose madder,同我一樣加咗朱紅色,哎吔,我好叻呀......

平時老師都係一邊示範一邊講解,但今次我見老師畫中間d花瓣時,都係全神貫注,唔講嘢,我諗因為真係要好小心,如果唔係花瓣會錯位唔自然。

起第二次稿先醒覺到,『點解要跟足幅圖,點解唔將上面朵花畫番正d呢?』淨係諗用色,咁基本嘅構圖問題反而諗唔到。

畫過一次都冇用,堂上畫一樣手足無措。初時提自己:『唔好記住上次點畫,要睇住現狀去畫。』點知到畫唔到想諗返之前經驗時,一d都諗唔起係點做到。終於,效果差咗,花瓣位置、水量、顏色、暈染都控制得唔好,連幾塊葉都差咗好多。

我仲考慮緊好唔好再用alizarin crimson強調暗位,咁會立體d,但成日咁樣嚟補救,我覺得似畫acrylic多過似水彩,內心覺得小小沮喪。


Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"























我覺得......
今次老師畫出嚟似玫瑰多d,係佢一向嘅筆觸,輕柔,
相反我一向畫到硬蹦蹦,反而比較接近茶花嘅質感。






沒有留言:

發佈留言