2018年11月29日星期四

水彩花卉風景 Oct 2018-5 - 山同霧

又係山同霧,雖然畫過一次,都唔會 expect畫得順利。

老師係唔係睇過我個 blog呢?好似知道我會唔記得用色咁,呢堂每次點顏色都重覆一次顏色名稱,紫、ultramarine、朱紅、塑膠綠,講咗好多次,終於我到今日都仲記得👌

成幅畫就係呢四種色,只係比例唔同,不過我冇紫色,用咗ultramarine+alizarin crimson;又冇塑膠綠,用咗 sap green加…(斃,自選色,冇老師不停提住,唔記得咗,不過 sap green加乜都唔會變塑膠綠,仲以為好少機會用添,係唔係應該買呢?),霧嘅嘢....差不多就得😄,哎,😆幾時變得咁隨意?

一層層山,山間一片迷霧,一層一層咁畫落嚟,本來都 keep到顏色變化,遠近有唔同,但畫完發現太多留白(要留就留唔到),返轉頭加色後,成幅都變晒差唔多色....hmmmmph😐

堂上畫晒咁多層山,但我都好少可以一層過,總係唔夠色,唔夠層次,返屋企要從頭再加一次色。
我儘量每層都唔同色,驟眼睇都係一片混沌,不過睇真原來都算少少成功,最遠接近藍、紫、綠、朱紅,到白霧,到近處比較鮮色,
但係點解都係咁混沌,唔通咁樣其實都係分唔到顏色?……hmmph…anyway...

最後畫埋 d樹,遠嘅樹唔記得咗分遠近大細,而家幾層嘅樹差不多大細。
近處幾棵樹我畫得好小心,因為佢哋失敗就會破壞成幅畫。
我最滿意較遠嗰棵,淡淡哋,上下都畫到唔同色冇混埋一大塊。
其他幾棵我都滿意,不過睇相先發現棵棵唔同品種,唔知咁會唔會好奇怪呢……
我畫畫嘅時候會衹係專注喺畫緊嗰部分,所以會忽略咗整體,搞到幅畫唔協調,
其實老師都講過,畫畫要睇全幅畫,譬如睇吓光位有幾光,決定暗位要幾暗咁,但淨係畫緊嗰part都顧唔掂,仲邊分到心睇其他呢……

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"































我覺得都係上次嗰幅霧畫得靚 d,同學話係因為今次呢幅多 d層次,所以難畫。








沒有留言:

發佈留言