2018年11月19日星期一

畫畫 - 黃昏野狗群返家(水彩)

畫完南生圍,覺得對遠近層次掌握好咗,畫多幅練習吓。

原圖嘅雲彩色調暗d,線條平d柔和d,好安寧嘅氣氛,但我d雲彩畀我畫到好緊張。
我嘅線條太斜,顏色太鮮,尤其是黃色太明亮,其實我已經洗過,真係洗,貼咗喺牆上用花灑沖用畫筆洗😆,不過洗完又多手加咗小小色。

圖片來自國家地理雜誌,係一群野狗列隊而行,我覺得係番屋企,但諗深d可能係正要出去獵食,well.....
d狗冇想象中難畫,求其一筆做身,加幾條線做腳,
上一層色又印走少少,再上再印,漸漸會變得朦朧但有小小層次。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"




















我覺得我而家調綠色嘅 approach幾好,以一隻常用嘅綠做 base,依需要加黃或者藍嚟調節明暗同色調。不過,上一堂老師忽然話用『塑膠綠』嚟調色,雖然我冇跟佢,都係用咗自己唯一嘅綠,但萬一有一次係直接用呢隻塑膠綠,我驚調唔出。
by the way,我自己真係由細到大都叫呢隻綠做『塑膠綠』,但冇聽其他人講過,唔通原來人人都係咁叫嘅?

由遠到近係紫藍綠黃,原來係彩虹咁嘅排列啊!







沒有留言:

發佈留言