2018年11月11日星期日

水彩花卉風景 Oct 2018-2 - 粉紅鬱金香

老師提供嘅圖片,d花係接近紫色,但佢示範就用咗粉紅色,我即時諗起我盒 shinhan,裡面有隻叫 opera嘅色,係好明亮嘅粉紅色,平時好少機會用到,畫呢幅應該好啱。正諗緊,老師就建議我哋用 opera,我諗得真係啱。但無奈,我帶咗 Cotman上堂,隻色啱用嘅時候又唔喺手邊,真係遺憾。
呢幅畫老師都畫得比平時耐,睇緊示範嘅時候,我忽然覺得唔想畫,覺得會好難畫,有少少想走,心諗,『咁冇 mood,不如放假先畫啦,又可以用隻啱嘅色。』
不過,終於都冇走,我都唔知點解,唔知點解想走,又唔知點解唔走,唉,愈嚟愈唔知自己想點。

well,老師先整濕張紙,花、葉、背景,全部先上一層,色乾咗再逐塊花瓣畫出嚟。
老師每次咁上底色都好有素描效果,明暗佈局已經出晒嚟,
而我呢,次次都好生硬,無論張紙整到幾濕,底色都上到好實,明暗亦分唔到,
雖然起咗稿,但鉛筆稿唔敢畫咁深色,濕咗已經冇咁清楚,上咗嘅色又會化開,更加亂晒籠,停筆對番張圖,又擔心拖得耐張紙乾咗,再上色會同之前嘅銜接唔到,總之畫到一團糟。不過我安慰自己,底色嚟啫,大概就可以喇,陣間畫番正就得,底色唔啱位仲 artistic啦。

我冇 opera,好彩有隻 permanent rose,不過老師畫暗位加嘅紫紅我就冇喇,我用咗 alizarin crimson。但後來老師話呢隻色帶啡,唔係好適合,唔怪得好似怪怪哋咁啦,所以我唔敢用得多,影響唔大,好彩。

鬱金香花瓣其實唔算難畫,但畫到花嘅頂部所有瓣只睇到尖尖嗰度,我就亂起嚟。前面嗰兩朵儘量畫,後面嘅索性 blur咗佢。

我畫得好慢,堂上連花都未畫晒,好幾位同學都已經畫完,我每畫一片花瓣都左諗右諗,唉。
今期上咗兩堂都仲好似唔識畫畫咁。

blur咗頂端嘅 approach幾 work,但最右邊嗰朵唔記得咗,煞有介事咁畫,結果畸畸哋形😑,呢朵正面塊花瓣已經畫得好蠢,而家成朵都係敗筆。
d葉反覆重疊,都算畫到啦,但唔記得留番少少白,而家填密晒惑覺少少壓迫。
畫水彩,留白真係好緊要,但又好難。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11" x 15"




































沒有留言:

發佈留言