2018年11月1日星期四

水彩花卉風景 Oct 2018-1 - 樹

上個 course完咗後好少畫水彩,嗰幾個月....好忙...,十月又有 inktober,雖然差不多日日都畫畫,但都係用 marker,本來已經唔算熟練嘅水彩變得更不受控,唉,斷斷續續都學咗幾年,仍然係咁嘅水準,原來我真係冇天份,anyway,我好鍾意畫畫。

今期呢班得 12人,以往一般都超過 20人,唔知係唔係老師見我哋幾個又報咗名,人少少都開等我哋有得上堂呢......

第一堂畫樹,學咁耐都未畫到過滿意嘅樹,我哋都覺得好難畫,原來老師都話樹係好難畫㗎,咁我都冇咁 down。

今堂呢幅樹係黃色嘅,雖然都係畫得唔好,但覺得容易過綠色。
我一向都覺得黃色有一種隱藏缺陷嘅功能,可能係因為佢太耀眼,令人睇唔到佢旁邊嘅小瑕疵啦。

well.....我依然畫得好差,樹葉基本係黃色,暖色加橙,冷色加青綠,
樹葉分佈跟圖都大致 ok,
最大問題係我落筆唔似樹葉,畫唔出個形態,
但更大問題係我唔知應該點分配冷色暖色,
樹幹同樹枝都好生硬,仲有枝樹幹畫到唔記得收細,


本來諗住唔理佢,但實在太礙眼,
試吓用海綿捽,其實都幾 work,一吓就淡色咗好多,
但好似擦甩咗少少畫紙,驚再捽張紙會凹凹凸凸好難補。










結果?水彩實在係唔能夠修補嘅,
嗰塊嘅顏色唔係好協調,
前面塊地太啡色,太泥濘喇,
鋪滿紅紅黃黃嘅落葉會靚 d。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11" x 15"






















忽然間好有興緻,又再畫多張,
呢張夠乾淨,地上都勉強有落葉嘅色,但感覺好 blank,
同學都話第一張比較有氣氛。



































沒有留言:

發佈留言