2018年11月14日星期三

水彩花卉風景 Oct 2018-3 - 南生圍

見到呢幅圖有少少緊張,因為兩次畫類似嘅都失敗,一次爛尾,一次草草收場,喺堂上畫唔出或者調極都調唔出啱嘅色真係好沮喪嘅經驗。

老師首先鋪水畫上半部,天同遠山。

有一點一向都覺得好神奇,就係老師幅畫冇咁容易乾,佢畫好多處,仲要講解,番轉頭 d色仲未乾,仲好容易暈開,而我哋呢,慢少少就乾咗暈唔開。但今次,終於見到老師都係咁,當然,佢捽幾吓加幾筆就搞掂咗。佢呢期轉咗用 block,不過仍然係寶虹。

我哋都有諗過係紙嘅問題,轉用過 bockingford,但唔覺得有幫助。點解唔試用寶虹呢?mmm....因為就算解決到快乾嘅問題,都會有其他唔習慣嘅問題,而且我好鍾意 waterford嘅 texture,都係盡量適應快乾嘅問題好 d。

老師喺雲嘅底部加紫紅色,令舊雲有立體感。我一向用灰藍色,因為覺得雲有紅色唔係好天氣😆,但效果的確係比較悶,雲朵有小小紅,色彩豐富 d,who cares 聽日落唔落雨😇

遠山用灰紫,遠處嘅樹都係偏灰,我覺得呢層遠處嘅樹係全幅畫最難畫嘅,上完色太實,化開小小又太淡,再上色,再化開.....,老師話我個灰色太灰(係呀,加多咗藍),於是又上多一層墨綠,而家感覺好厚,冇咗遠處虛虛嘅感覺。

前面嘅草地就容易好多,黃黃青青啡啡,分層之餘又混雜少少咁。

蘆葦都幾難,老師壓到枝筆叉開嚟畫。好彩我都有呢枝筆,我唔捨得咁對枝 sable囉...
(講開呢枝筆,老師話生產商話係狼毛,但佢估其實係狗毛.....😱😱😱omg....,又係嘅,10蚊枝,想點?)

我本來以為枝筆要好乾,原來太乾又會上唔到色,但顏料多咗又會好容易畫實咗出唔到一絲絲,咁就冇得救,所以我每次點咗顏料都要喺廢紙上試筆,老師當然唔使啦,但同學都冇咁做架,我見佢哋連試色都唔使,好有信心架。

唔記得咗老師用乜嘢藍畫水,於是用咗隻暗少少嘅藍,好似都係明亮咗 d....,d倒影畫到亂晒,尤其是 d雲都唔啱位,後來發現連最主要嗰棵樹都歪咗,😆真係吖,畫到心仔都亂晒。

到最後,畫最前面嘅蘆葦,老師話重點畫幾枝就可以,要疏密有緻,有高有低,但我畫畫吓,又係一排咁。

呀,正中棵樹先係最後,呢棵樹唔暈開,用乾筆,小心畫就唔算難。

都畫得好快,堂上初步畫晒。老師一睇,原來我畫漏咗一層樹,同水面嘅蘆葦,棵樹要加番密少少,而家太細碎。

我自己就覺得前面嘅蘆葦太綠,同埋冇層次,要加番 d墨綠同深啡(希望啱色)。










要加嘅都加咗,後加嗰層樹好矮,因為畫後面嗰層冇留位,而且顏色又深又厚,冇辦法。

水中間嘅蘆葦畫嘅時候覺得好敗筆,估唔到畫完效果都唔錯。













·

1 則留言: