2018年11月22日星期四

水彩花卉風景 Oct 2018-4 - 向日葵

老師先整濕張紙,依花瓣明暗上底色,老師話朵花幾個受光位好重要,留唔到光位畫面就會好 dull。

我都唔知有冇跟到光暗上色,d花瓣前仰後合咁,睇到精神錯亂,連老師都要每筆定神睇好耐,我畫完仲有光有暗都算係咁啦。

花萼用....綠色,唉,其實我番埋位就唔記得咗老師用乜嘢色喇.....,大概記得佢用過邊 d色,再調番差不多咁,不過實際效果都差幾多架....

我又唔記得應該幾時加底色,咁自己諗囉,

呢幅畫底色好重要,要用底色勾番花瓣嘅形狀出嚟,一畫錯就會破壞朵花,我都係畫多一陣,捉摸到我朵花嘅形態先加底色穩陣 d,我而家都未知我朵花會係點樣,因為我冇跟足圖片,唔係我夠 creative,而係跟唔到。

個花芯我畫得太大,花萼畫平咗,左邊排花瓣畫細咗,又唔記得化開,老師示範係化開架,尾端 fade out,唯有跟住嘅 steps補救啦。

底色只係朦朦朧朧,跟住要實在咁逐塊花瓣畫番出嚟。

初步完成咗嘅幾片花瓣都幾立體,mmmm......,堂上畫唔晒,我都唔肯定當時用咗乜嘢色,唉😄

不過,d花瓣總算用咗隻好啱嘅色,環顧其他同學,多數嘅黃色都唔夠鮮明,點解呢?其實 cadmium yellow正正就係向日葵色啦。




果然溝唔番用緊嘅色,仲 pick up唔番嗰道氣添😆,好似唔識點繼續畫落去咁。


睇示範嘅時候會覺得用嗰種色係好順理成章,唔會唔記得,點會需要寫低呢?

但其實番埋位落筆就發現自己唔知道應該用乜嘢色,就算係自己決定用色,過咗幾日一樣唔記得,可能因為我決定用色係冇乜邏輯,純粹睇當時心情啦。

好彩我個 palette顏色唔多,儘量溝隻接近嘅色啦……

左邊堆花瓣理唔清,由得佢啦,畀 d明暗就算,都好似唔錯。

溝咗隻深綠畫花萼,畫番少少細節,老師示範係模糊咗呢 part,但我唔係好接受到😄

底色本來都幾好,忽然見到一撻化得唔好,忍唔住加少少色,唉,早知道會咁,加咗仲衰。

真係要注意吓畫底色嘅筆觸,次次都放射咁尖尾向四邊,好生硬又冇美感。

老師示範好多處都化開,但我控制唔到,總係會跟足圖片,搞到輕重不分,

不過下面 d花瓣連圖片都朦朧,所以我先畫到😀,一幅畫有清晰有朦朧真係靚好多。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"







































沒有留言:

發佈留言