2018年3月15日星期四

水彩班 2018-9 - 靜物寫生

老師先調咗種好迷離嘅顏色打底,仲做埋明暗,一層已經有晒佈局。
呢隻咁迷離嘅顏色,我完全摸不著頭腦,連近似嘅都調唔出。




n次失敗後,我把心一橫,唔學老師嘅用色,調咗隻好明亮嘅底色(我內心有咁明媚咩?)。
右下嗰塊絲巾...,畫到硬硼硼,仲排得好整齊添,但要整齊嘅又唔整齊,個酒樽一如平時,都係邊大邊細,底色唔夠。
我經常都係兩個色塊接唔上,留咗白,但通常呢d位都係唔需要留白嘅。


兩個蘋果幾靚,我覺得後面嗰個仲靚,不過佢唔係主角,而且靚得嚟唔似我想畫嘅蘋果(當唔同品種得唔得呢?),都要畫番暗沈d。
左下個蕃茄本來好鮮明,但唔想佢太突出,於是畫暗咗,但似乎加錯色,瘀晒。
個樽都幾好,不過老師話唔好太綠,要啡番d,
究竟係因為構圖需要,定係因為個樽本身係偏啡色?
如果我係想強調個樽呢?
呢部分我一直都唔明,好似miss ho成日話:『唔好追色』,其實以我調色能力根本追唔到,所以通常都同實物唔同,但miss ho每次改我畫都用番實物本身嘅色,即係點呢?





張相影得太紅添,不過都睇得到背景似山多過似布囉。
個蕃茄洗過,加咗橙色,鮮明番d,柔化咗左邊,小小fade out表示自己係配角。


洗咗吓背景塊布,加強咗蘋果嘅紋,
個樽真係左右唔對稱到一個點....
Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"


















塊布冇得救,或者應該認真練吓畫布。

好早返到課室,老師都好早,因為要set 位,佢已經擺好兩組靜物,唔知點講講吓我話set喺中間好d,咁老師好似又覺得我個講得啱,於是又搬位重新擺。
我唔清楚老師諗住點擺,而老師亦唔係好明我嘅意思,我覺得個效果唔會比佢原本諗嘅好,當然老師冇講乜嘢啦,但我估佢下堂會用番自己個plan。
我好多時都係咁,口多多,意見多多,但其實我只係當傾偈,我一向覺得人人都有自己想法,我講出嚟唔係想影響人,但好多時當對方係比較能夠接受意見,就會畀我影響咗,唔知我只係諗到乜就講乜。唉,咁大個人都仲管唔住自己把口....





沒有留言:

發佈留言