2018年3月22日星期四

水彩班 2018-10 - 靜物寫生

老師話今堂會用唔同畫法,但我睇完感覺其實係一樣。
上堂用灰調畫出底色同佈局,今堂就用物件嘅色,
我估今次用番同色係因為想效果乾淨d,因為主體係裝咗紅色液體嘅透明玻璃樽。






次次都係咁,睇嗰陣覺得唔係好難,有把握做到,
但一開始調色就唔掂,一落筆就失晒方向。

堂上已經重疊咗兩層,
顏色冇深度,太平,太實,
筆觸太硬。
唔知點解,我每次都調咗d詭異嘅顏色做底色。
唯有再重疊啦,水彩當acrylic咁畫。


都唔知重疊咗幾多次,放棄咗前面塊布嘅起伏,但留咗痕跡,唔理喇....
前面個梨太突出喇,但係睇實物同相佢都係咁光,咁...係唔係後面畫暗咗?又可能係前面太光後面又太暗....hmphhh...
兩個梨都好靚,但唔協調,都係要改,
不過暗嘅改唔到,唯有加暗前面啦。

   
加咗好多層,加到推晒d顏色去條邊度,都唔係好夠暗
係咪因為前面冇加呢?但前面係受光位喎...






我諗我終於睇明咗,應該係因為成幅畫得個梨咁光,同其他物件唔協調。
今次真係用埋旁門左道先搞得掂,我用木顏色塗白咗個樽嘅受光位.....
真係愈活愈回去喇....
其實都仲係小小奇怪嘅,唉,算喇...

Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"






























木顏色版
https://iceefaery.blogspot.com/2018/03/blog-post_26.html







沒有留言:

發佈留言