2018年3月9日星期五

水彩班 2018-8 - 啤梨

今堂畫3個啤梨。
老師示範時話顏色乾咗會變淡,無可避免要重疊,佢唔想重疊,所以大膽用深色d。
(因為老師鍾意偏淡偏灰嘅色調,好少用強烈嘅顏色)
(估唔到老師都有呢個問題,我見佢都係想點就畫到點咁)
我一向都唔係好敢用太深色,寧願留d空間重疊,
但既然老師都示範咗,而且次次靠重疊都唔學唔識縫合,不如今次大膽d啦,最多嘥咗張紙。

鑑於waterford紙快乾,我先上咗一層水,效果幾好,時間多咗,上色冇咁趕,
不過仍然係調唔到想要嘅色。
第一個我學老師用咗好深色,乾咗嘅效果的確係好d,但深淺過渡得....,應該話係冇過渡囉,唉,畫咗4年畫,上咗咁多個course,仲係咁...
跟住嗰兩個仲唔知點解深唔到色。
個影本來應該偏紫,因為個梨小小冷,個影要暖番d,但我調極都係咁嘅灰藍,可能我又用錯色。
係咪應該轉用cotman呢?我覺得shinhan d色唔係好正,而且太艷。



無可避免又要重疊。
老師教用burnt sienna調色,利用佢有沈澱嘅特性嚟表現啤梨上嘅點點。
今堂大家都攞自己張紙畀老師示範,我都趁機畀老師試,我早都想睇吓老師用waterford效果會點。
我同另一個用waterford嘅同學一直都控制唔到顏色喺紙上嘅分佈,無論點畫,乾咗就總係混成一隻色,我哋好沮喪。
睇老師畫完,發現呢個應該係waterford嘅特性,因為老師畫出嚟只係比我哋好少少,佢畫嘅時候都即刻做埋濕重疊,咁我有少少釋然,做唔到效果唔係我手法唔啱,只係張紙嘅特性令佢呈現唔到呢種效果。
係唔係應該explore吓其他紙?
老師一直都用雪山、寶虹呢d大陸紙,我估係出於經濟考慮,佢示範畫咁多畫,用貴紙成本太大,而且乜嘢紙都難佢唔到啦。但事實係呢d紙都有用得著嘅特性,我係咪唔需要盲目同虛榮地堅持用名牌紙?


第一層乾咗,我再重疊,despite of 冇咗水彩嘅輕靈,重疊過係好咗。
飄浮緊嗰個就係老師畫嘅,而家再睇,雖然同我畫嘅效果差不多,都係混埋咗,但起碼仲分到下半深上半淺。。。真係要認真練吓先得。







再疊多一次,個影加咗紫色,
影埋相真係好似。
不過,上一堂老師同我哋講寫生要注意嘅嘢,
有個大師話,如果幅畫用番大自然嘅顏色,只不過係臨摹,唔係寫生/藝術。
同樣,我只係臨摹緊一張圖片,冇光度明暗嘅調整、冇角度嘅選擇、冇景物嘅取捨,
總括嚟講,係冇風格,冇藝術感。
不過呢,畫得似,我都已經好開心,藝術,可遇不可求。

Shinhan on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"





木顏色版本
https://iceefaery.blogspot.com/2018/03/blog-post_12.html




沒有留言:

發佈留言