2018年2月23日星期五

來自星星的你 별에서온그대

😅我身心發展遲緩,乜都遲過人,幾年前人人都睇嘅劇集,我而家先睇。

唔知我喺youtube睇過乜,忽然彈出咗呢套劇嘅第一集畀我。其實我一向都鍾意呢種題材,只不過當時有其他嘢玩緊,而且身邊個個c9都追緊講緊,我真係唔同佢哋一齊啊!當冇人談論嘅時候,我又唔記得咗佢。

套劇嘅氣氛好好,當然啦,講有錢人,服裝化妝佈景全部都靚(鬧市apartment嘅penthouse,係我嘅夢想),個個都可以專心感情事,除咗殺人嘅二哥,全劇冇壞人,冇心計,又冇人絕症,睇得好輕鬆。對白好風趣,好好玩,有時卡通化咗,誇張咗,但...就係睇得輕鬆囉。

睇到佢叫細佬送完泡菜又叫佢攞番個盒,細佬唔肯再去,晦氣話:『要攞你自己去!』佢即刻話:『既然係你叫我去....』
唉,當你鍾意咗一個人,就係會變成咁白痴,
當你鍾意咗一個人,再唔能夠活得輕鬆,
當你鍾意咗一個人,佢咁啱又鍾意你,世上六十億人,要幾巧合?但咁多人戀愛、結婚,個或然率真係咁高?可想而知,唔少人係退而求次,唔少人係被動地愛。

然而愛情就係咁奇怪,你一直生活得好好,直至遇上呢個人,剎那間就好似以後冇咗佢唔能夠生活咁。

劇情都係走唔出男尊女卑嘅社會倫理,小女人女主角傾慕男主角,個男主角好似好冷酷,其實處處關懷,好細心照顧咗女主角,仲要被誤會嗰種。韓劇日劇大陸劇都好鍾意呢種劇情,香港劇好似好少,諗唔到邊套係咁,可能同社會生態有關,我覺得香港男女地位比較平等,女仔唔鍾意扮演弱者,或者可以話係好勝啦。

其實都敏俊愛嘅係唔係400年前嗰個女仔?
不過,佢話徐宜花唔係初戀,係佢虧欠嘅人,okay,事實我都睇唔到有愛情嘅存在。
可能係佢講過要保護人哋,但結果係人哋為佢擋箭而死,所以一直耿耿於懷,覺得係虧欠。
(講開又講,究竟呢幕點擺平呢?好明顯佢當時冇咗超能力,又畀成村人圍住,佢哋唔只要殺個女仔,係想殺埋佢,後來點呢?)
但亦唔覺有邊個轉折位係佢發現千頌伊值得佢愛。
後來佢話係第一次電梯相遇就鍾意咗千頌伊,但點解?嗰幕佢表現咗d乜嘢能夠令一個喺地球生活咗400年嘅人一見鍾情?well...,輕鬆輕鬆....

仲有呢,都敏俊一直忽冷忽熱咁,將千頌伊玩弄於股掌之間,又成日停止時間偷吻,都係好唔君子嘅行為,不過佢靚仔,個個都想畀佢咁玩弄同偷吻,如果係個猥瑣男,實畀人鬧。

都敏俊竟然打麻雀,😆編劇真係唔覺得破壞形象咩?Anyway ,喺我眼裡就好唔搭調囉🙄
🤔觀乎佢喺十幾集嘅時候用咗停止時間嘅方法幫千頌伊贏啤牌,咁佢打麻雀常勝,同成日食出十三么呢樣嘢⋯⋯,哼哼..佢內心同個正氣外表都唔係好夾。

我對個結局有少少失望,我覺得畀個女主角一個人堅強咁繼續生活落去,繼續做一個國民女神,繼續意氣風發,『佢同我一齊嘅時候已經畀咗我足夠回味一生嘅愛,而家我雖然見唔到佢,但我知道佢喺宇宙某一處仍然係深深咁愛住我。』但偶然抬頭望到天上面嘅星星,眼中仍流露出一剎那嘅期盼同埋落寞,咁個結局仲有餘韻。
而家嘅結局有啲似TVB嘅典型結局,出個字幕話你知「x年後」,點點點😐

咁,而家千頌伊係咪要擔心吓自己要點保養呢?只係幾年後都已經睇到好姐弟樣囉喎,再過多幾年咪好似兩母子咁?


劇情發展好多時會番轉頭畀觀眾睇另一個角度,於是恍然大悟『原來咁!』,交代咗男女主角嘅心態同處境,我覺得幾好。

不合情理嘅地方好多,大情節合理,帶到觀眾情緒就得啦,要輕鬆咁睇。
不過有一幕我真係接受唔到,就係千頌伊畀人由醫院帶走,明明著住醫院衫,喺車上面就變咗著自己衫,仲著埋靴,哎哎哎....究竟係邊個幫佢換衫嘅呢?真係愈諗愈唔舒服...

同一幕都敏俊截住架車係好型,不過突然出現嗰吓有小小生硬,好動畫,但最主要係,點解要用暴力?佢可以同400年前一樣,停住時間,將架車拉番上嚟,mmm....因為,要表現佢man同invincible嘅一面,仲要留低蛛絲馬跡畀千頌伊發現真正救佢嘅人啊。

仲有呢,千頌伊踩唔到brake都冇嘗試過開門跳車,淨係喺度嗌。

男主角...,多數時間都係靚仔嘅,但有時覺得個樣小小奇怪,可能係嗰片留海嘅關係啦,係咪太厚?有一幕佢發燒,千頌伊用毛巾同佢敷額頭,好好笑咁將條毛巾放喺留海上面,唉哈哈哈.....
睇到十幾集,一直都係冇乜表情,啱啱睇到佢幻想幸福生活,笑得好開心,哎唷,即刻跌watt😆,我成日都話,男仔幾型都好,一笑就變傻樣。
雖然表情唔多,但我覺得佢都能夠deliver到每一場戲需要嘅感情,不過...唔知道真係佢『演』咗出嚟,定係我一路跟住劇情而『知道』佢有咁嘅感情。

女主角,靚,係我鍾意嗰種靚,靚得有『重量』😄,不過有時見到眼袋,佢當時應該好年輕,點解會有眼袋?可能做明星好辛苦啩,我成日覺得落眼妝係一種催殘。


韓文『空間移動』幾個字竟然同廣東話一樣!

當時總係覺得李輝京個樣喺邊度見過,後來諗到,原來係似黃宗澤呀!
其實,千頌伊都有時似黃翠如,有時似周麗淇,
都敏俊都好似蔡淇俊啊,不過可能係蔡淇俊模仿佢都唔定,但都要本身有d似先模仿到咁似嘅。


~*~*~*~*~*~*
2 March, 2018


會唔會,都敏俊心裡面虧欠徐宜花嘅,係一份愛?
一個女仔對佢示愛,然後為佢擋箭而死,佢都嚟唔切接受或者拒絕,更遑論回報,所以內心一直覺得欠咗一個交代,直至佢遇上千頌伊,佢想將來不及畀徐宜花嘅愛償還畀千頌伊。
有人話,千頌伊係徐宜花嘅轉世,所以都敏俊會感應到佢有危險,
但我覺得佢第一次救千頌伊,只係巧合,如果話係感應,懸崖嗰次又冇?係靠千頌伊呼喚,佢側耳辨識先揾到。
遊輪嗰次意外嘅預視,唔知想表達乜嘢,遇害嘅都唔係千頌伊。

千頌伊純因為個樣似徐宜花,所以吸引咗都敏俊注意,勾起佢心中嘅歉疚,而千頌伊後來嘅困境,令都敏俊身不由己去幫佢,可能佢不自知,自己幫緊嘅係徐宜花,因為千頌伊嘅處境同徐宜花好相近,400年前救唔到,400年後,離開之前,佢唔想歷史從演。

尋日,睇到拍攝花絮,都敏俊幫千頌伊拉好被,繼而深情凝視,觀眾會想像呢個凝視裡面有幾多情意,心情幾咁千迴百轉,但原來呢個特寫嘅凝視,只係睇住張梳化。

其實只不過係一套電視劇,仲要係咁surreal,劇情本來就經不起推敲,觀眾只要scene by scene咁感動就夠,儘管流過好多眼淚,都唔算係太傻嘅,畢竟演員都流住淚嚟演。
(um....演員會用眼藥水喎...)
(um.....自己睇得開心〝定傷心?〞就得啦。)


~*~*~*~*~*~*~*

6 March 2018

唔係好明白,千頌伊都就快三十歲,拍咗十幾年戲,係一個成熟嘅成年人,
點解經理人公司仲要揾佢阿媽傾合約?
佢阿媽又可以幫佢簽約?

有朝一早,千頌伊喺都敏俊屋企出嚟,畀細佬見到,需要咁驚惶?
細佬仲係高中生,得十幾歲,就當佢畀人撞到,當時嚇咗一吓,但跟住細佬仲係可以好權威咁管佢?
佢又好驚驚咁嘅表現?

係套劇嘅角色設計?定係韓國習慣係咁?





沒有留言:

發佈留言