2018年2月9日星期五

Pokemon Go

呢編post舊年八月就寫咗,寫完又就唔記得咗佢,啱啱先見到,
所以下面講嘅update其實已經大半年前喇。

~*~*~*~*~*

最近個major update之後,我發現香港人嘅質素原來真係唔高,或者話,原來有好多質素好低。
小小事就喺facebook page出post鬧人,好多仲係出於無知,自以為是、自我中心咁講晒粗口鬧人,好多時睇網上論壇都好多粗口,但冇諗到連一個遊戲嘅facebook page都係咁。

有人捉唔到神獸又嚟鬧n記,話佢哋唔想畀人捉,只係想呃人課金。
講到課金,好多人鬧n記,omg,人哋開發個遊戲都係為搵錢啫,唔通為興趣?慈善團體都要收番行政費啦,玩得咁開心一百幾十都值啦係咪?睇場戲兩個鐘都要錢啦係咪?

有人打完gym手慢畀第二隊坐咗入去,就話飛人搶佢個gym,點搶呀?飛人都要打完有winners' priority先坐得啦。星期五晚喺旺角都可以話『明明』得佢自己一個打喎,有飛人喎😆

有人自己個電話唔掂,就鬧n記個game唔掂。

有人交咗raid pass入去話佢time's up,就鬧n記呃佢錢,原來有d人鍾意將個時間較快d呃自己,冇乜時間喇動作快d啦😆,或者以為遲到原來冇遲,.....😳

但最多、同埋一直持續鬧嘅,就係有人打raid battle用唔啱屬性唔啱技能嘅精靈,同坐gym用低cp精靈。唉,人人對待遊戲心態都唔同,同各種人組隊玩都係遊戲嘅一部分嘛,點解人哋玩法同你唔同就要鬧人呢?識唔識尊重吓人哋嘅自由呢?又唔係影響社會影響民生,連玩個遊戲都唔可以離經叛道玩吓嘢?冇錯n記係叫你坐館攞金幣捉神獸,但有需要咁聽話?咁似係畀遊戲玩多d😂

呢個game好多人玩,但我相信大部分都唔會上facebook,亦未必會去呢個page,佢哋唔會知道原來有人日日喺度鬧佢哋。佢哋未必係想玩嘢,可能只係唔知有乜分別,出邊隻精靈都係隨意。呢班人玩得幾開心,我覺得咁先係玩。我唔知我應唔應該後悔加咗個page,知道有人唔鍾意,我下意識都唔會畀自己咁做,始終都唔想畀人鬧,主要係我自己都係想贏好隨俗嗰種,咪跟番世俗d嘅玩法囉.....

相信鬧人嗰班喺現實世界唔會係咁乜都鬧,會體諒忍讓保持儀態顧存大局,但嚟到網上世界佢哋就解脫放任,唔需要好似喺現實咁乜都要忍做個規矩嘅好人,咁有人喺現實中已經為學業事業生活家庭循規蹈矩努力咁衝,去到遊戲世界想hea d放肆一d,點解就要畀人鬧呢?遊戲嘅目的唔係畀人平衡番生活壓力嘅咩?點解仲要當日常生活咁去衝,去斤斤計較呢?

然而當我以為鬧人亂出精靈已經係極品,尋晚竟然有人投訴人哋晚晚霸晒 d gym過夜,真係笑死,點解會有人咁不明事理、自我中心架?仲要愚昧,連個game點玩都唔知咁。其實有樣嘢都發現咗好耐,就係呢個game係大叔大嬸玩多,一係就小學生,都唔可以對玩家有乜expectation喇...


~*~*~*~*~*~

ingress冇咁多叔叔嬸嬸,玩家中都有幾多大學生,但一樣有唔少蠻荒嚟嘅人,
話人哋link得少,唔夠佢玩得有規模,叫人唔好link,阻住佢喎,
佢咁同連鎖店趕絕小店有乜分別?
個遊戲人人都有權玩,佢係玩得有心機,plan好晒,但timing都好重要,邊個叫你失咗先機?




唉,野蠻人實在太多。

不過,又真係有人好奴性好服從,人哋叫佢只喺一個 area之內玩,佢就不單止自己聽話,仲會去幫手管埋其他人添,美麗新世界需要呢種人 😆



~*~*~*~*~*~
有時返去單機玩牧場物語,安安靜靜。

動物森友會…,好似幾得意,不過 d動物個樣唔可愛。













沒有留言:

發佈留言