2018年2月5日星期一

與神同行 신과함께

聽sl講,係一部由頭喊到尾嘅戲,所以我帶定一包家庭裝紙巾去睇。

其實喊位好分散,中間又有笑位,所以都唔係喊好多。

成套戲都好漫畫,我唔覺得好好睇,只屬可以一看。
劇情畀幾個地獄分成一節節,情緒好抽離,冇乜邊個情節係印象深刻,
每個地獄嘅設計都大同小異,第一個幾特別,再睇已經冇乜嘢,
不過,聽講係用咗好多製作費,造出hollywood級嘅cg效果,
可能我睇戲比較集中睇情節啦,一向對背景冇乜留意(就好似我對生活中嘅週圍環境冇乜感覺一樣),但如果背景唔得,又真係會影響投入度,所以....如果我冇覺得背景唔協調、唔真實,咁即係個設計已經係work嘅,達到咗襯托劇情嘅效果。

不過劇情又幾前言不對後語,最嚴重係,話主角要經歷49日7個地獄審判,無罪先可以報個夢畀阿媽,但點解細佬又輕鬆報咗夢?
點解細佬會有咁大嘅超能力?
唔係好make sense,睇落有小小突兀,影響投入度。

最特別係每個角色個妝都好光滑,韓國化妝真係掂。
除咗個細佬啦,造型又太難睇喇,不過都係化妝啦。

好多人都話套戲好,好似好hit,唔知同而家流行韓風有冇關係。
以前係香港電影風靡韓國,而家,香港電影已經式微(係呀,唔通王晶嗰d都算好電影?),風水輪流轉。

套戲最後係話,有d事情,點解唔喺仲有時間嘅時候做,係要等到冇時間先嚟後悔?





沒有留言:

發佈留言