2019年2月9日星期六

畫畫 – 仙人掌,小鳥 (水彩)

擺咗盒 prima喺 office,邊食飯邊起稿,食完上色。

通常想畫簡單嘅畫都會即時諗到畫某幾種題材,好似 mushroom、tulip、樹,仲有仙人掌,因為線條簡單但造型可愛,唔使花太多時間起稿。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"




色彩變化可以多 d,但總係覺得仙人掌應該係綠色。
其實畫畫係自己嘅世界,我想要彩色嘅仙人掌都得喎。









Cotman on Saunders Waterford 190g rough 7.5"x5.5"
我好少畫生物,因為我覺得有生命嘅嘢好難畫,神態動態難表現,就算形態都唔易畫得好,線條歪少少會變得畸形。
不過早排有網友打算畫雀仔,見到人哋畫,我都試吓,最多糟蹋一張紙...
(A5咁大啫🙄)
(唔係咁講,造水彩紙 consume咗水同植物嘅資源,唔可以糟蹋!)
(你以為畫到就唔算糟蹋🙄🤣)
夠喇!



呢隻雀仔,又係因為線條簡單,畫肥咗瘦咗都唔影響造型,個嘴都有少少 struggle,不過效果算自然。
我搵圖片起咗稿,了解咗身體結構就冇再跟住畫,試吓用自己知道嘅方法去表現佢嘅立體感,我覺得都幾好,睇落舒服。

唔跟圖片畫,自己就唔識畫光影,一幅畫冇光影會好 dull,
或者話,一幅表現到光影嘅畫會好有生氣,同看點。





沒有留言:

發佈留言