2019年1月30日星期三

吳哥窟的日出日落

遊吳哥窟睇日出同日落係其中一個重點,日出日落嘅天色變化總係好靚好吸引,尤其是喺香港環境同時間所限(仲有懶),唔係咁容易睇到,不過喺吳哥窟睇都唔係容易。

我哋披星戴月咁摸黑上山睇日出,落咗車,乜都睇唔到,衹係朝住司機指嘅方向行,行咗一陣,遇到同道中人,又跟住人行,終於行到好多人停留嘅地方,就知道:『哦,到喇。』

睇完日落仲得人驚,同兩個陌生人(船家,同司機,因為係第一日行程,同個司機非常陌生)坐隻好似就散嘅船,喺周圍一片陰黯嘅湖上行咗差不多一個鐘,再坐大半個鐘車先返到酒店,膽小嘅我哋其實好驚,完全唔明白點解自己會踏上一個咁嘅行程,喺船上一路諗:『點解嘅?點解嘅?點解我會喺呢度嘅?』

值唔值得?
雖然嗰兩日嘅日出日落都冇想像中咁絢麗,算係平淡,
過程唔算 pleasant,但小小驚都係因為自己細膽,其實乜事都冇,我會話值得,一場去到,當然要參與吓啦,
當日平淡嘅風光,喺回憶裏面會變得好絢麗,
唔去就唔會有回憶。

吳哥窟日出嘅經典角度,我都有影番張。
色調好似清冷咗 d,但我覺得,相對日落,日出嘅光係比較冷嘅,
但我畫得好平淡,好似太冷。
Cotman on Baohong 300g hp



呢幅用色暖咗,就變得似日落
低角度強調前景嘅荷花,宏偉嘅建築物做咗陪襯,
但我將佢哋畫矮咗、低咗,加上佢哋形態,而家似樹多過似廟宇。
荷花係生硬 d,但荷葉幾好吖,除咗前面嗰塊之外。
Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"


洞里薩湖上嘅日落
當時我仲嫌前面枝樁破壞景觀,後來先知道有佢先有趣味。
呢位就係我哋嘅司機,停船後佢竟然走去坐喺船頭,擋住我哋用咗幾十蚊美金,搭咗一小時船嚟睇嘅日落,哈!佢以為自己係 titanic時期嘅 dicarpio咩?
不過佢都算提供咗個畫面畀我畫畫,算啦。
水面係唔係太啡?
太陽係唔係太白?
但人嘅剪影幾自然,畫得唔自然成幅畫就失敗喇。
Cotman on Baohong 300g hp





沒有留言:

發佈留言