2019年1月5日星期六

吳哥窟

決定去吳哥窟都經過一番掙扎,因為plan緊個旅程時,發現柬埔寨治安唔係幾好。最後決定去,因為有人話治安唔好嘅係金邊,唔係我哋要去嘅 siem reap,好多女仔一個人去都冇問題,我哋兩個,小心 d就可以。而且我哋 book咗個好多香港人用嘅當地司機,接送我哋去三日吳哥窟,其他時間,可以叫酒店幫我哋安排車,感覺安全好多。

我哋一到酒店,就同個司機聯絡,佢一直到好夜我哋瞓都冇回覆,咁我諗住如果佢甩底,都可以叫酒店同我搵過個。點知,第二朝,佢覆咗,簡單嘅:okay
結果,嚟嘅係另一個司機,佢自我介紹係本來嗰個嘅 cousin,哈,甩我底求其搵個人嚟?網上對佢嘅評價幾好,點解我咁唔好彩?後來睇佢 fb,佢嗰兩日去咗親戚嘅婚禮,即係一早知都唔講清楚,唔知係唔係 last minute搵到替工先覆我,搵唔到就唔覆呢?

呢個司機比我哋更自閉,乜都唔講,去到每個點都衹係講個名,就走嚟開門趕我哋落車。
呢種 tour service收嘅費用衹係接送,定係連埋導遊?
我唔知人哋係點,不過,其實,自閉嘅我哋唔想有人跟住,亦都唔係好關心吳哥窟嘅歷史,唔需要佢講故仔,衹係想去睇吓影吓相,所以,我哋自己行仲開心。

天氣好熱,好彩我哋三日都揀咗用汽車,行到熱番上車有冷氣,又有冰毛巾同冰水,路上見到好多人搭 tuk tuk,路程咁長,咁大風沙,雖然我鍾意 tuk tuk,但都唔會想喺呢個時候搭,而且比較慢,逛嘅時間會少咗。


如是者,去咗三日,行咗好多廟宇狀建築,有學校,有醫院,更多唔知係乜。







終於親身嚟到呢個地方,我覺得夢幻程度僅次於第一次去 disneyland,好似去咗一個傳說中嘅地方咁。
天空好藍,周圍空間好廣闊,憑剩餘嘅輪廓想像佢金碧輝煌嘅模樣,我都衹能 recall到電影嘅場景,感覺唔到我想像中嘅莊嚴或者神秘,可能係因為好多遊人、因為個天太藍、因為空氣太清新喇!
終於去到有一處,太陽晒唔到,有 d風吹起地上嘅沙塵,即刻神秘詭異起上嚟。


度度都有女人同小朋友兜售絲巾同 badges,對於唔慣講價嘅人,簡直係陷阱,一條絲巾開價 usd6,我講到 usd10/3,以為已經好叻,後來發現有地方賣 usd3/2,應該仲可以講價添喎!

原來酒店每晚 6點起有免費 shuttle去 pub street,其他時間都可以安排,不過要另外畀錢,但其實都係酒店嘅車同司機,酒店話因為嗰個時間唔係司機嘅 working hour,好特別,借埋車畀員工做私伙生意。咁樣仲好啦,我哋仲放心,晚晚搭,不單止個司機都搭到熟,連 shuttle站頭 asia market門口指揮交通個守衛都認得我哋,司機到咗會指畀我話 "your driver"😄



呢個 trip衹係去咗吳哥窟,行咗三日,之後三日淨係出去食飯,行一陣 old market或者 duty free,然後番酒店 hae,寫吓 postcard畫吓畫,夜晚又再出去食晚飯咁,我去旅行一定要hae架,不過hae足三日就少 d。其實日頭街上唔係好多人,因為好熱,夜晚先會熱鬧起嚟。

初時仲擔心冇嘢好食,原來呢度好多好好嘅餐廳,兩個人晚飯平均要 usd45,以呢度其他消費比較,算係貴,但係真係好好食。








交通都好平,除咗免費酒店車,連免稅店都可以派免費tuk tuk嚟接,衹要買少少嘢,又可以免費送返酒店,我哋住得好近,就算搭街車,都衹係 usd1,重點係公司車,感覺安全。tuk tuk收費計距離,每公里 usd1,我好鍾意搭 tuk tuk,感覺同呢個地方接近 d,而且好舒服,唔算顛簸,雖然幾熱,但有風吹住都好涼快。尤其是搭慣咗酒店嘅司機,好放心,唔使擔心佢係壞人,又唔使擔心自己講錯地方,而且佢揸車好穩陣,有一晚可能佢放假,另一個司機揸得驚心動魄😝,不過我都唔係真係好驚,因為嗰度衹有最旺嘅地方有交通燈,度度都冇班馬線,但正因為咁,d車都好謹慎,大家都會睇住大家,可以話係亂中有序。我哋初時過馬路都好驚,但過多兩次已經可以從容咁喺車前行過,最緊要係 determine and calm,畀個司機知道你想點行,佢會就住,講過馬路,我覺得台灣仲比較得人驚,就算有交通燈都係咁得人驚。















我諗,有唔少外國人喺呢度做緊一d扶助性質嘅工作,去過嘅餐廳都有幾間專門幫女性就業,等佢哋可以自立,有 d印晒單張提醒旅客唔好畀錢小朋友,因為咁變相煽動咗佢哋家人唔畀小朋友返學,要佢哋出嚟搵錢。又見到有日本學生喺景點搵人做訪問,不過我唔知道佢哋嘅 subject係乜。

市面好多中文字,店鋪招牌都用中文,路上兜售嘅大人小朋友都講普通話,我心諗:『邊個用廣東話同我兜售我就買晒佢。』無奈,係冇嘅。個個都當我哋係大陸人,唉。
大陸人去到邊都咁喧嘩,有一團影團體相之前,仲要一齊嗌口號,唉。
又見到有大媽用膠袋帶住個杯麵行吳哥窟,唉😆

可能我哋衹係喺旅遊區活動啦,見到嘅人一般都好 nice,又或者呢度嘅民風就係咁,我見好多 tuk tuk司機冇客嘅時候都喺車上瞓覺,冇乜擔心冇生意咁,酒店個司機都係咁,次次都要我叫醒佢。


又好似酒店附近有間 café,我諗住清清哋飲杯 green tea,點知原來係 green tea latte,我冇飲,個唔知店主定店員望咗我幾次,最後攞咗杯冰水畀我,好似覺得我唔鍾意杯飲品,要補償吓我咁。
我為咗唔令佢太失望,飲咗兩啖,好甜😑

呢間酒店嘅員工多數都係年輕靚仔靚女,笑容甜美,連司機都係。

酒店個女仔,好靚女同helpful,唔知佢乜嘢 post,佢話係由佢 take care of us during our stay,我哋 check out咗,佢送我哋上車去機場前,同我哋道別,仲送咗圍巾畀我哋,話係一種祝福,佢嘅表情同語氣有少少 emotional,我覺得佢哋都係純真嘅民族,我會相信佢哋真係會對人有真誠,why not?雖然係工作,都係生活,都係人與人嘅接觸。(純真嘅會唔會係我自己?但我都係會相信佢對我係真心嘅😆,基本上我相信所有人都係善良嘅,係呀,我係幾傻氣,但咁樣睇個世界可愛好多。)


呢個旅程好開心,好舒服,嚟之前擔心嘅問題一 d都唔係問題。
我相信我會再去,有人玩7日,應該仲有好多嘢未睇過,日出日落都係值得再睇,每次都會唔同,又可以去唔同地方睇,今次去湖中睇日落,仲睇到好耐冇見嘅水平線,



睇日出嗰間唔知係唔係廟,好靚,應該留耐 d睇真 d,我哋睇完日出就走,好可惜。




























say goodbye to our room,
除咗留低 tips(日日花盡心思買嘢等人找多d 1蚊畀我哋畀tips),仲留低咗特別為吳哥窟買嘅草帽同袋,冇草帽真係會晒死呀,但番香港又用唔著,我叫佢哋 pass to someone who will use them,唔知佢哋會唔會掉咗佢呢?













沒有留言:

發佈留言