2019年1月2日星期三

Prima watercolour confections

呢盒水彩係我今年嘅其中一份聖誕禮物,細細盒,12色,好可愛。
可愛在佢仲要係金屬盒,我鍾意金屬盒多過膠盒,重重哋有質感。
(well,佢嘅可愛點就到此為止喇。)
不過手工唔係好好,較位小小鋒利,一開就刮花咗個蓋,甩咗層漆就有機會生鏽啊!
唯有用透明指甲油塗住佢啦。


































聽聞一般 pan paint都好硬,難出色,但呢隻就好似 tube paint咁容易攞到色,prima係韓國牌子,我覺得佢嘅軟度同 shinhan一樣,連顏色嘅艷麗度都似,唔知係唔係韓國顏料嘅特性,定係其實就係 shinhan嘅 product?因為呢間 prima 本身唔係做畫具顏料,衹係 suddenly出咗呢系列水彩盒,搵其他廠造內容都唔出奇,就好似 lady m嘅月餅係奇華造一樣。不過都係唔似,prima嘅質地好 grainny、粉粉哋、透明度低,shinhan質地幾幼細,透明度好好多。
(睇真,其實透明度都不弱喎)



就係因為佢粉粉哋,剩喺 mixing area嘅顏料好似有一層沈澱咁洗唔甩,我初時好失望,染晒色以後點調色?
擺咗一陣乾咗,我嘗試用 tissue捽,竟然捽甩晒!
argh.....好奇怪嘅顏料啊…

雖然我第一次用 pan paint,調色著色都還好,
唔同嘅係 pan paint嘅盒裏面顏料同 mixing area完全分開,唔可以好似用 palette咁揩到 d顏色亂七八糟,顏料畀水浸住晒咁,會冇咁容易清理。


佢有幾種唔同嘅顏色組合,我呢盒係 woodland,係適合畫風景嘅顏色,藍綠同 earth colour,有一隻幾含蓄嘅紅,仲有黃、泥黃同橙,同兩藍兩綠,可以混出好多唔同嘅綠。


不過呢,除咗質地粉之外,仲好 grainny(唔知係唔係粉= grainny),畫筆揩上去都感覺到嗰種摩擦感,唔係好舒服,
我忽然有個 idea💡💡,可以將 d顏料攞晒出嚟,填番 Cotman入去,
但係…咁咪即係二百幾蚊買個盒?!雖然唔係我買啫……

用耐 d再算啦,畢竟唔係用唔到嘅….,畫咗幾張畫都 ok。



































我嘅結論係:二百蚊,唔值,純粹賣可愛。
單講粉粉嘅質地,已經唔係好嘅水彩。
不過,帶去旅行畫吓細幅嘅畫都好方便。



~*~*~*~*~*~
19 February, 2019

用咗一陣,
畫咗好幾幅畫,
發覺同一色塊嘅顏色唔似 cotman 同shinhan咁容易混埋一齊,
差不多係隻色落筆喺邊佢就留喺邊,
同佢質地『鞋鞋哋』有冇關係呢?
咁令佢『流動性』低 d?


~*~*~*~*~*~*~
1 September,2021

網上有 blogger同 youtuber判斷呢款水彩係一個叫 Mungyo嘅韓國牌子出產嘅,有 d顏料生產商會賣畀人做 private label,就好似呢個 prima咁。

佢哋都覺得呢款水彩畫吓 journal同 sketch係幾好嘅,不過認真畫水彩畫就唔係咁啱用,因為佢嘅質地唔適合重疊,而且 lightfastness唔高,咁點解佢會 label自己做 "professional"呢?

包裝盒上註明呢款顏料只係 "made of purest pigment and Kordofan gum arabic with no fillers",fillers 通常係一種澱粉質,用嚟將顏料凝成膏狀甚至固體,但佢冇喎,好 pure嘅顏料,所以因此自稱 "professional"都唔定。



further review in March 2019 :
https://iceefaery.blogspot.com/2019/03/prima-watercolour-confection.html















沒有留言:

發佈留言