2019年1月2日星期三

水彩花卉風景 Oct 2018-9 - 鄉郊

又係上唔到嘅一堂,同學仲拍咗 d片段畀我睇,有同學真係好💝
不過睇片點都唔同現場,拍片視點得一個,現場可以睇埋老師嘅palette,睇佢點調色都好重要。

我估幅圖嘅焦點應該係樹,屋只係陪襯,而我畫到間屋都幾大吓,睇落空間好似細咗,冇咗圖片本來嘅廣闊感。
呢種樹好有特色,都算容易畫,不過我畫到 d葉耷耷哋,好似冇乜精神咁,當我醒覺時,已經畫斜咗冇得改,後加又會同畫咗嘅打晒交叉咁,well…
心裏面知道唔同方向嘅葉要唔同色彩明暗,但唔係好調到,其實應該試好色先開始畫,下次啦,下次啦😃

樹幹表現得幾好,立體感同距離都表現到。

天空嘅藍色應該暈染得低 d,都係因為缺乏計畫,以為後面 d樹會去到咁高,而家白咗,天氣唔係幾好咁。其實就算會有樹都應該加埋藍色,反正遠嘅樹都帶藍嘛,真係蠢。

老師加咗好多嘢,成塊田、牛、仲有稻草人,我....都加大咗塊地嘅面積,但結果乜都冇加,跟 d唔跟 d,搞到空咗一大片。
同學畫咗幾隻雞,成幅畫都生動咗,我係唔係都應該養番幾隻雞呢…?
我連飛鳥都唔記得加,……

以一幅臨摹嚟睇,我自己覺得滿意嘅,冇修補痕跡,好乾淨,
不過都係好呆,冇生氣,呢種冇生氣我唔識形容,唔係加隻雞加隻飛鳥可以幫到,基本上我幅幅畫都係咁,可能係用色呆板?水份唔夠?冇水彩感?冇光影?
應該係因為冇光影!
Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"


























本來想叫幅畫做馬來風光,但感覺畫唔出馬來味,算啦。
三幅畫都追番晒,仲有最後一堂補堂,畫一大朵唔知白定黃嘅玫瑰,都唔知點起稿好。






沒有留言:

發佈留言