2018年12月31日星期一

水彩花卉風景 Oct 2018-8 - 百合

呢堂我上唔到,衹能參考老師嘅完成品。

起稿真係唔容易,唔希望d鉛筆線條咁明顯,但稿係點都要有嘅,唯有畫完又擦番。
畫白色花,要先鋪底色,勾出花嘅 silhouette,所以起稿時每片花瓣都要畫好,唔似平時可以衹標出位置,上色先修正。

無奈,一加顏色我就失去方向,d線明明係自己畫嘅,但都係睇唔明來龍去脈……
至於底色本身,都渲染得幾好,不過又係乾咗變得淺色,hmmph…,唔係好想加多層,但....
幾個花蕾同底色太接近,可能要加深底色托佢哋出嚟,畫完睇吓點啦。

後來同學話,老師都有再加底色啊....😁
咁我又再加一層先啦,順便 adjust吓d花瓣形態,
不過我唔係好鍾意加第二層底色,好容易變灰。

估唔到 d花瓣形態都幾自然,可能係因為百合嘅花瓣本身就扭擰啦,
背住嗰朵真係意料之外,竟然用底色勾到出嚟,衹加咗兩筆就幾神似,
陰影嘅灰紫好似深咗,


但呢兩度我係刻意加深,
因為想將佢同後面分開,
不過都唔係太成功,
仲係有少少黐咗;




花蕾我畫得好隨意,謹記老師所教,次要角色有明暗色彩就夠;
中間嘅枝葉明暗唔夠,顏色冇變化,定係應該就係咁唔好搶 fo呢......
畫完先發現右上嗰朵同花蕾黐住咗,well,就咁啦,一修就牽一髮動全身,越修越錯。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"















沒有留言:

發佈留言