2018年12月26日星期三

水彩花卉風景 Oct 2018-7 - 小船

呢堂 11號上,但今日先完成到幅畫。
其實成幅都係堂上畫,啱啱衹係加咗幾隻飛鳥,好似對呢幅畫冇咗感覺咁,因為隔得耐?定係個心未返嚟?😛去完旅行又適逢聖誕,真係集中唔到。
n件事等住做,幅畫最容易,close咗呢個case先。

本來張圖片好灰暗,老師改咗用紫同綠,老師示範咁多次,每次都會加小小變化,就算一張好 dull嘅圖都會畫到好豐富,對我嚟講都係一種啟發。

遠處嘅水用紫、藍、啡,近處用紫、…塑.膠.綠!點解呢排堂堂都用?...hmmph…
我又係用自己嘅黃藍綠溝出嚟,都幾好吖,我係唔係練成咗喇?
老師特別指出,船面要比水面深色;
本來我見個碼頭咁大又唔靚,以為會縮細或者唔畫,點知老師話個碼頭係重點,
咁我又諗住唔畫d繩,點知老師話d繩先係趣味所在!😂

水平線一貫地唔夠平;
遠近水面交接得唔好,深色咗,筆觸凌亂,好似有風浪咁;
遠處用乾筆擦白,表達水面嘅反光,但個天明明有紫色霧氣,何來咁多反光呢?呢堆反光喺老師幅畫好自然,睇自己就覺得莫名其妙;
老師話我唔夠水氣,近處應該大筆d,唔好咁多細碎嘅擦白;
我自己就覺得船同水接合位唔夠暗;
而同學一睇就指出,我隻船條繩唔記得綁上條柱度....😄

問題一大堆,不過唔改喇,就咁啦,下次我會小心d…







沒有留言:

發佈留言