2018年12月8日星期六

水彩花卉風景 Oct 2018-6 - 玉蘭

上呢個 course除咗學畫,仲可以認識花。
好似呢堂畫嘅,我本來以為係桃花,原來係玉蘭。
我知道嘅玉蘭從來都係白色,原來仲有其他色。

老師先用 pink, red, cerulean blue, 青綠上底色,勾出花嘅輪廓,趁濕加上背景枝葉。
我睇老師示範覺得少少疑惑,點解顏色分佈同圖片完全唔同?
後來老師話,唔好理圖片係點,因為朵花係偏白色,背景同花連接嘅地方要深色,咁先可以『托』到朵花出嚟。

上完底色逐片花瓣用少少紅加水暈開,
枝幹用青綠加少少紅同啡。
花瓣陰影位用藍色。

每次睇示範嗰陣,我都覺得胸有成竹,一埋位就知道點畫咁,但其實每次都係一落筆就迷失。花…我又唔記得咗老師用乜嘢色,於是用咗 permenant pink,加小小 cadmium red,效果唔係幾好…

忽然覺得 cadmium red好似偏朱紅,係唔係應該買番枝正紅色?
暗位用番花瓣嘅色,加塑.膠.綠,係唔係應該買埋塑膠綠?

上底色我已經刻意濃d,但乾咗都係太淡,唯有上多一層。上多一層嘅結果就係灰晒,因為我冇諗到要跟番第一層嘅顏色,於是變咗混色,顏色唔再單純,冇全部變咗一樣色已經算好彩。
兩朵花唔係幾好,不過仍然有得挽救,第二層要諗清楚先好落筆。
近來已經完全回歸重疊,好耐冇用縫合法,連老師示範都係重疊多,可能發現縫合對我哋嚟講都係太深奧啦。































唔知點解最近影 d相咁黃。
畫第二層繼續錯,唉,真係要買多兩隻色。
左邊嗰朵片片花瓣都唔同色,有一塊仲燶咗添。
今次調色好失敗,畫到朵花好污糟。
不過花幹好似幾好,尤其是右邊嗰個花冧。

Cotman on Saunders Waterford 190g rough 11"x15"




























沒有留言:

發佈留言