2019年3月12日星期二

prima watercolour confections – 用後感

見到呢 set水彩一段時間,有一刻係畀佢電到,但立即就決定唔會買,首先梗係因為我話過唔會亂買畫具啦,第二就係佢 naming好自成一格,分明就係小朋友顏料嘅命名。

但呢 d嘢總係會吸引到某 d人,有人都畀佢電到,買咗嚟送畀我。😃

唔知點去形容我對呢 set水彩嘅感覺,佢容易控制,色彩鮮明,顏色亮麗,係混色少少 muddy,但係,有 d我不能接受嘅問題,令我唔係好鍾意佢。
例如,畫出嚟總係有 opague嘅感覺,雖然 swatch test睇到係透明。
例如,佢嘅質地咁 grainny,好唔舒服。

呢 set水彩早幾年已經喺 wetcanvas好多人討論,好多人都話買咗,或者準備買。
大部分人嘅 review都同我差不多,好 positive,覺得佢顏色好靚,個盒好實用。
但又有 d hold back,不過同我嘅理由好唔一樣,佢哋都好介意佢冇列出用邊種 pigment,同懷疑佢嘅耐光度。

好多人都係畀佢嘅包裝吸引,我覺得,畫具都有一種吸引力,令人好想擁有,彷彿擁有咗就會連帶擁有佢所 hinting,implying嘅一種文藝氣息、一個優雅環境、一個超然維度咁,而呢盒水彩仲要細細盒,有 12種命名得好優美嘅顏色,會令人覺得可以將嗰種感覺 carry around。

喺實際方面嚟講,好多人都想搵一個咁細而又實用嘅   palette,我自己覺得個盒真係ok嘅,不過同 forum好多人都有同樣問題,就係個盒一開就刮花咗,同埋 staining。

佢話自己係 artist grade,呢個完全係指另一種觀點嘅  artist,
people who creates art is an artist,
but what is art?
廣義嚟講,生活,都可以係一種藝術,
喺我嘅世畀,我嘅畫就係我嘅藝術,
用呢盒水彩畫出任何嘢都係藝術,
everyone is an artist,
所以,…

其實從佢嘅顏色命名都可以睇出prima對自己嘅定位,
sea dream, paradise, pool party, disco, ......
係畀可愛(或自以為可愛)嘅少女(或資深少女)坐喺cafe(或亂七八糟嘅房)畫吓 greeting card、畫吓   journal用,wetcanvas好多 professional artist去關注佢嘅 colourfastness同 pigment根本係自尋煩惱,有少少抬舉咗喇,有人仲出 email去問,當然冇答案啦,人哋心諗:『咩唧....,又唔係出畀你用…』😆







沒有留言:

發佈留言