2019年3月16日星期六

畫畫 – 鬱金香(水彩)

又畫鬱金香。
睡眼惺忪就喺Instagram睇到永山裕子嘅post,佢啱啱post咗一幅幾impressionism嘅花,令我想即刻試吓咁畫。
當然我畫唔到啦,因為越簡約嘅畫法越難畫,無論筆觸、色彩、明暗都畫唔到,不過,我會朝呢個方向試嘅。

用咗儘量少嘅筆觸,自己覺得都算乾淨,
但唔知點解,我畫花顏色總係唔夠鮮明,瘀瘀哋咁,係唔係調色嘅問題呢?
我加咗ultramarine,畫花係唔係應該用近似色嚟強調而唔應該用藍或者綠呢?
花莖手多反覆畫,污糟咗。
個背景我畫得好loose,不過左下越畫越喧鬧,感覺失咗平衡。
Shinhan on Baohong 300g hp 7.5"x5"






沒有留言:

發佈留言